> AReTi's B.log

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Όλα στο μωβ!

Πως περνάει η μπλογκογειτονίτσα αυτό το Σαββατόβραδο? Ελπίζω όλοι να είστε καλά. με όμορφη παρέα και με καλή διάθεση! Εμείς, μετά από τρέξιμο όλη την ημέρα, που όρεξη για βραδυνή έξοδο!
Κι αφού δεν βγήκα βόλτα, είπα να κάνω μια βόλτα στο blog μου, να θυμηθώ τι έχω φτιάξει και να βάλω στην άκρη ό,τι είναι μωβ! Τί μ' έπιασε θα μου πείτε! Μα θα διαλέξω τα καλύτερα, θα τα γυαλίσω και θα τα στείλω με αγάπη στο Κατερινάκι που για δεύτερη χρονιά διοργανώνει τον μωβ διαγωνισμό!
Η πρώτη μωβ δημιουργία είναι ένα δαχτυλίδι με σχέδιο λουλούδι με μια πέρλα στο κέντρο του.

Η δεύτερη είναι μια βενετσιάνικη μάσκα που έφτιαξα πριν λίγες μέρες και την έδωσα δώρο  στην κόρη μου που σπουδάζει!
Κατερινάκι δικά σου και σου εύχομαι να έχει και ο φετινός διαγωνισμός σου πολλές συμμετοχές κι' επιτυχία! Φιλιά πολλά!!



Διαβάστε Περισσότερα

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Βενετσιάνικες μάκες for all year!!



Να' μαι κι' εγώ! Μετά από αρκετές ημέρες απουσίας , ομολογώ! Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα διάθεση
δημιουργική τις τελευταίες μέρες! Είχα στο μυαλό μου πολλές ιδέες που επεξεργαζόμουνα αλλά μέχρι εκεί! Βόλταρα στα σπιτάκια σας, θαύμαζα τα υπέροχα πράγματα που φτιάξατε αλλά εγώ αρνιόμουνα να κάνω οτιδήποτε.
Απ' τα τελευταία μαθήματα κοσμήματος έχω ένα σωρό μισοτελειωμένα πράγματα  προγραμματίζοντας με το μυαλό μου  ότι θα τα ολοκληρώσω αλλά ακόμα μισά είναι.
Όλα αυτά μέχρι προχτές! Ήρθε για τις Απόκριες στην πατρική εστία  η σπουδάζουσα νεολαία και αφού περάσαμε ήσυχα μεν, όμορφα δε, σήμερα πήγαμε όλοι μαζί στα Γιάννενα για να συναντηθούμε με την οικογένεια της αδερφής μου και να μοιράσει και η Εύη τον πολύ δρόμο μέχρι το Αγρίνιο.
Ήθελα να πάω ένα δώρο στην αδερφή μου, ευκαιρία λοιπόν να κάνω την πρώτη μου απόπειρα να υλοποιήσω μια ιδέα που είχα στο μυαλό μου πολύ καιρό! Βενετσιάνικες μάσκες από πορσελάνη!
Ανάμειξα την σκόνη πορσελάνης με νερό ( ένα προς ένα), το χύτευσα στο καλούπι, περίμενα μία ημέρα, τις  ξεκαλούπωσα, τις έδωσα  ακόμα λίγο χρόνο να φύγει όλη η υγρασία και μετά σειρά είχαν τα χρώματα: ακρυλικά περλέ, βιτρέιλ,perlen pen, σκόνες γυαλιστερές!
Και ιδού το αποτέλεσμα!


Την πρώτη την έφτιαξα στα χρώματα του χρυσού μπεζ που κυριαρχούν στο σαλόνι της αδερφούλας μου! Το μαντήλι της κούκλας είναι ύφασμα οργαντίνα μπεζ και γαλαζοπράσινο, το λουλούδι που στηρίζει τα φτερά είναι χειροποίητο πλεγμένο με το βελονάκι σύρμα μπρούτζου και στο κέντρο έχει μια πέρλα. Η μάσκα στηρίζεται σε μια πιατέλα χριστουγεννιάτικη που της έκανα και λίγο ντεκουπάζ!  Στην αδερφή μου άρεσε πάρα πολύ! Εσάς?

Το κορίτσι μου όμως έτσι θα το ξεπροβόδιζα? Της μαγείρεψα διάφορα φαγητά αλλά της  έφτιαξα και μια μάσκα να στολίσει  με κάτι ακόμα το σπίτι της, που το φροντίζει και περνα πολύ χρόνο εκεί!

Την  έφτιαξα σε μωβ αποχρώσεις, που της αρέσουν πολύ! Το λουλούδι είναι χειροποίητο από πολυμερικό πηλό! Το μωβ  μαντήλι  είναι υλικό ανθοπωλείου! Στέκεται πάνω σε καμβά που το έκανα ανάγλυφο με χοντρόκοκκη πάστα διαμόρφωσης και πασπάλισα μωβ γυαλιστερή σκόνη! Τα χείλη της είναι μωβ αλλά δείχνουν πιο σκούρα στην φωτογραφία! Άρεσε  στην κορούλα μου κι' εγώ χάρηκα που τα κατάφερα στην πρώτη μου προσπάθεια  μιας και ήθελα να μην είναι μάσκες μόνο για τις απόκριες αλλά ένα διακοσμητικό στοιχείο για όλο το χρόνο! 
Μάλιστα θα την στείλω και στον μωβ διαγωνισμό της Κατερίνας!
Εσείς τι λέτε? 
Θα χαρώ να μου πείτε την γνώμη σας!
Καλή Σαρακοστή με υγεία σε όλους εύχομαι και καλή εβδομάδα!













Διαβάστε Περισσότερα

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Έτοιμα τα δωρακια σας και ειναι μικρα εργα τεχνης!


Επιτελους, τα δωρακια που σας υποσχεθηκα ειναι ετοιμα! Τα ετοιμασα με πολλη αγαπη για εσας  και ελπιζω να σας αρεσουν!



Άνοιξη μπαινει και ειπα να σας χαρισω κοσμηματα με λουλουδια και πεταλουδες! 
Αλλά δεν ειναι συνηθισμενα λουλουδια, ειναι λουλουδια εργα τεχνης!
Αν, ας πουμε με την πρωτη ματια βλεπετε σ' αυτο το κοσμημα ενα φωτεινο ηλιοτροπιο, τοτε πρεπει να το κοιταξετε λιγο πιο προσεκτικα!
Η Αμερικανίδα καλλιτέχνης Cecelia Webber, όταν δε ζωγραφίζει με τις μαύρες μπογιές της σε καμβάδες, ασχολείται με τη φωτογραφία και τη ψηφιακή επεξεργασία εικόνας, με έναν τρόπο σχεδόν μαγικό.
Προσπαθώντας να προβάλλει την ομορφιά του -παρεξηγημένου και εγκλωβισμένου σε σεξιστικές διαθέσεις- ανθρώπινου σώματος, το παραλληλίζει και το χρησιμοποιεί σαν δομικό στοιχείο σε δύο από τα πιο όμορφα και πολύχρωμα “θαύματα” της φύσης: τα λουλούδια και τις πεταλούδες. Ο άνθρωπος με την φύση γίνονται ένα και το γυμνό σώμα μπορεί να είναι τόσο όμορφο όσο είναι ένα ροδοπέταλο..



Δεκάδες ανθρώπινα σώματα, κατάλληλα χρωματισμένα, τοποθετούνται πλάι πλάι σε διάφορες πόζες ώστε η τελική τους εικόνα να σχηματίζει έναν ανθό, ένα φύλλο, έναν καρπό ή μια κάμπια που στη συνέχεια θα γίνει μια πολύχρωμη πεταλούδα. Η αρμονία της εικόνας δημιουργεί μια επιτυχημένη ψευδαίσθηση, ώστε ο θεατής θα πρέπει να παρατηρήσει προσεκτικά την εικόνα για να διαπιστώσει πως δεν είναι απλά μια φωτογραφία ενός φυτού. Αλληλένδετες όμορφες εικόνες, ενώνονται και δημιουργούν μια ενιαία εικόνα ομορφιάς.Ποζάροντας η ίδια ή κάποιος εθελοντής, η κάθε πόζα απαθανατίζεται σε δεκάδες λήψεις. Στη συνέχεια η κατάλληλη φωτογραφία, με τη βοήθεια του Photoshop, περιστρέφεται και τοποθετείται στη σωστή θέση για να ενωθεί με τις υπόλοιπες — αρκετές φορές για να επιτευχθεί το τελικό αποτέλεσμα, χρειάστηκαν πάνω από… 700 layers παραλλαγών! Αφότου η ενιαία εικόνα αποκτήσει την επιθυμητή μορφή, τα σώματα που την αποτελούν χρωματίζονται προσεκτικά. Μια διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει μέχρι και δυο ολόκληρους μήνες δουλειάς και πειραματισμών μέχρι να καταφέρει η δημιουργός να αποτυπώσει στην πραγματικότητα αυτό που έχει φανταστεί.



Η Cecelia υποστηρίζει:
Άρχισα να δημιουργώ τις συνθέσεις μου όταν παρατήρησα μια φωτογραφία της πλάτης μου που έμοιαζε με πέταλο. Από εκεί και έπειτα, έμεινα γοητευμένη με αυτό τον παραλληλισμό και προσπάθησα σιγά σιγά να δημιουργήσω οργανικές εικόνες με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια.
Μα, δεν είναι το ανθρώπινο σώμα ένα θαυμάσιο πράγμα, που δεν του αξίζει τίποτα λιγότερο από το να γιορτάζεται;



Δεν συμφωνειτε οτι ειναι φωτογραφικα εργα τεχνης?
Σκεφτηκα λοιπον να τα κανω κοσμηματα και να κλεισω ολη την ομορφια τους σε  υγρο γυαλι! 
Ελπιζω να σας αρεσει το αποτελεσμα!
Οι 11 λοιπον νικητριες της κληρωσης ( τα ονοματα τους ειναι στην προηγουμενη αναρτηση) παρακαλουνται να παραλαβουν το βραβειο
απ' το blog μου  με πολλη αγαπη και να μου στειλουν τα στοιχεια της διευθυνσης τους  για να τους στειλω τα δωρακια τους  με την ευχη να ειναι καλοφορετα και να τα απολαυσουν!
Να ειναι παντα τυχερες!
Καλη εβδομαδα σε ολους και φιλια πολλα!




Διαβάστε Περισσότερα

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Τα αποτελεσματα της κληρωσης και καλο μηνα σε ολους!!

 Αγαπημενοι μου φιλοι καλησπερα και καλο μηνα! Η πρωτη μερα του πρωτου μηνα της Ανοιξης, της πιο ομορφης εποχης (για μενα τουλαχιστον)!
 Θυμαμαι τωρα που στην αναρτηση  της πρωτης μερας του Χειμωνα  ειχα βαλει μια κινουμενη εικονα μ' ενα ζωακι που ελεγε " Υπομονη, μεχρι να' ρθει η Ανοιξη!" γιατι ο Χειμωνας φαινοταν οτι θα' ταν δυσκολος για πολλους ανθρωπους και λιγο πριν φυγει  και δωσει τη θεση του στην εποχη  που ο ζωοογονος ηλιος ζεσταινει την πλαση και τους ανθρωπους και δεν χρειαζονται  πια πετρελαιο, δυο παιδια, δυο φοιτητες στην πολη μας, τρια μολις χιλιομετρα απ' το σπιτι μου, εχασαν τη zωη τους και τρια αλλα αγωνιζονται στην εντατικη για να την κερδισουν, απο τις αναθυμιασεις, στη προαπαθεια τους να ζεσταθουν μ' ενα αυτοσχεδιο μαγκαλι! Το 2013! Το εμαθα το μεσημερι  μολις επεστρεψα απ' το σχολειο και σοκαριστηκα, εξαγριωθηκα! Η κριση δεν ειναι πια οικονομικη, εγινε ανθρωπιστικη! Αν κατι κερδισαμε τα τελευταια 30 χρονια ειναι το δικαιωμα και η δυνατοτητα σε ολα τα παιδια (ανεξαρτητα απ' την καταγωγη τους) να σπουδασουν, κατι που δεν ισχυε παλιοτερα. Μαλλον, λοιπον καταφεραν τα σαινια που κυβερνουν αυτη τη χωρα να μας γυρισουν σε δυο μολις χρονια, πεντε τουλαχιστον δεκαετιες  πισω!
Τα παιδια μου εχουν τις σπουδες μπροστα τους και τρεμω στη σκεψη οτι την πανεπιστημιακη μορφωση που καταφεραν οι γονεις μας  να   προσφερουν σ' εμενα και στην αδερφη μου, με την ταπεινη δουλεια τους  μπορει να μην  εχω  τη  δυνατοτητα να τους  την  προσφερω εγω με τον αντρα μου.
Ειχα και μια κληρωση να κανω σημερα! Αν και τα δωρακια σας δεν προλαβα να τα τελειωσω , διοτι μια ιωση με κρεβατωσε ολη σχεδον την προηγουμενη εβδομαδα,ας κανω την κληρωση και αυριο σας δειχνω και τα δωρα!
 Συμπεριελαβα στην κληρωση, ελπιζοντας πως δε θα'χετε αντιρρηση και καποιες φιλες που περασαν να ευχηθουν για τα γενεθλια της Μυρσινουλας,δεδομενου οτι και ο αριθμος των δωρων ειναι μεγαλουτσικος, ετσι οι συμμετοχες εφτασαν τις 32! Προσπαθησα να κανω την κληρωση ηλεκτρονικα, αλλα δεν τα καταφερα, οποτε εγραψα τα ονοματα χειρογραφα και η κληρωση εγινε απ' τον γιο μου με τον γνωστο παραδοσιακο τροπο!
Σας ευχαριστω όλους για τις συμμετοχες, για τις ευχες και για τα γλυκα σας λογια!

Οι τυχεροι λοιπον ειναι:










Συγχαρητηρια σε ολες σας! Μεσα στο Σαββατοκυριακο θα σας δειξω τα δωρακια και την Δευτερα θα σας τα στειλω!  Φιλακια πολλα και καλο Σαββατοκυριακο!


  
Διαβάστε Περισσότερα

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Μια πριγκίπισσα όλο γλύκα!!!



Μια μικρή πριγκίπισσα  είχε χθες γενεθλια!  Έγινε .......τριών ετών κοριτσακι, όλο γλύκα, όλο σκερτσο κι' όλο νάζι!! 
Ο λόγος  για την μικρή μου την ανηψούλα, την Μυρσίνη,  κορούλα της  μονάκριβής μου της αδερφούλας! 
Θέλετε να δείτε και την τουρτα που εφτιαξε με τα χερακια της η ξετρελλαμενη μαμα για την μικρη της την πριγκίπισσα? 
Τα  ρα  τα  τα τα!! 

Μια γλυκια πριγκιπισσα!
Μου την έστειλε φωτογραφία χθές το βράδυ αργα και είπα: ΟΥΑΟΥ!!!!
Ήξερα ότι φτιάχνει  ωραία γλυκα αλλα αυτό είναι άλλο πράγμα, ειναι υπερπαραγωγη!
Και  τα κοριτσακια ρωτούσαν την Μυρσινούλα μας: "ζαχαροπλάστης είναι η μαμα σου?" και εκείνη τους έλεγε"όχι, πρώτη φορά την έφτιαξε, μονο για μενα!!! χίλια ευχαριστώ  είπε στην μαμα της για την υπεροχη τουρτα!
Εγώ(εκτός απ' τα συγχαρητηρια που θα δωσω και διαδικτυακα στο αδερφάκι μου) θα ευχηθώ  στο μικρο μας το ζουζουνακι, κι' απο δω να τα εκατοστησει (τουλαχιστον), να ειναι ενα γερο και ευτυχισμενο παιδακι και τους γονεις της να την χαιρονται, μαζι με τ' αλλα δυο τους παιδακια με υγεια και ευτυχία!
 Εσας σας άρεσε?

Υ.Γ. Μην ξεχνατε οτι τρεχει στο blog μια προσκληση για καποια δωρακια δικα μου για σας μαζι με τα βραβειο σε 11 φιλους και φιλες!
Αφήστε ενα σχολιο στην προηγουμενη αναρτηση για να μπειτε στην κληρωση! 
Φιλια πολλα και καλη εβδομαδα!!! 




Διαβάστε Περισσότερα

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

To know us better με το πρωτο μου βραβειο!!!


Πριν από λίγες μέρες η αγαπημένη Νικόλ που φτιαχνει πολύ όμορφες δημιουργίες στο χέρι μου έκανε την τιμή και μου έστειλε ένα βραβείο, το πρώτο από την blogογειτονιά για μένα, κι' αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά!
Απολαυστε το πρωτο  μου αποκτημα και  κεραστειτε απ 'το γλυκακι ( το πρωτο κομματι το στελνω  στην Νικολ) !


Για να το παραλάβω όμως πρέπει να  σας πω  11 πράγματα για μενα. Αυτό με άγχωσε και με δυσκόλεψε αρκετά γιατί δεν συνηθίζω να μιλάω και να λέω πολλα για τον εαυτο μου. Προτιμώ να κάνω πραγματα  κι' όποιος καταλάβει, κατάλαβε!Μερικές φορες όμως αυτό ειναι και απαραίτητο και χρησιμο, όπως στη περίπτωσή μας.
Είναι μια  καλή ευκαιρία να συνειδητοποιήσω και να ονοματίσω πράγματα, συνηθειες και συμπεριφορές που γινονται αβιαστα στη καθημερινοτητα καθως και να    να γνωριστούμε λίγο καλύτερα μεταξύ μας!
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι η οικογενειά μου: Ο άντρας μου και τα τρία μου παιδιά που τους λατρεύω!!
  2. Χαιρομαι να ειμαι με τους φιλους μου, τους θεωρω σημαντικο κομματι της ζωης μου!
  3. Μου δίνει μεγάλη χαρά να κάνω δώρα σε ανθρώπους που αγαπώ καθώς και να βοηθάω όπου με χρειάζονται!
  4. Έχουμε ένα σκύλο (ελληνικό ποιμενικό) , τον Ιβάν! Βρέθηκε μπροστα μας, κουταβακι 2 εβδομαδων το πολυ,οταν βραδυ γυριζαμε με το αυτοκινητο , το Σεπτεμβρη και το περιμαζέψαμε!   Δεν ειναι γλυκας?Τον αγαπάμε πολύ αν και φαινεται λιγο μπουνταλας ακομα για φύλακας!Η φωτο ειναι απ' οταν ηταν μωρο, τωρα έγινε γαιδουρακι και ο κτηνιατρος μας ειπε οτι θα φτα σει τα 40 κιλα!!
  5. Το Χειμώνα μ' αρέσει πολύ η θαλπωρή του σπιτιού! Ακομα και στο εργαστήρι μου αναβάλλω να κατεβαίνω γιατι μου αρεσει η ζεστασια του τζακιου!
  6. Το Καλοκαίρι τρελλαίνομαι για την θάλασσα και την φύση. Δεν θέλω να κάθομαι ούτε λεπτό. Κολυμπώ τουλάχιστον δύο ώρες όταν είμαστε στην θάλασσα!
  7. Με το που τελειώνει το σχολείο το καλοκαιρι, έχω ήδη αγοράσει το πρώτο βιβλίο που θα διαβάσω (συνηθως ειναι το τελευταίο της Λένας Μαντά) και ακολουθούν πολλα μετά!
  8. Αγαπάω πολύ την δουλειά μου!Δεν διανοήθηκα ποτέ να κάνω κάποια άλλη δουλειά στην ζωή μου! Το σχολείο και οι κατασκευές για τα παιδιά ήταν η αφετηρία για όλο αυτό το ταξίδι των χειροποιητων δημιουργιών που ζω τώρα!
  9. Μ' αρεσει να καταπιανομαι με πολλα πραγματα ταυτόχρονα! Αυτό ειναι και δημιουργικο και ζωοογόνο για μένα αλλα και αγγχωτικό μιας και η πολυπραγμοσύνη θέλει πολλη οργάνωση και γω ακόμα δεν το κατεχω το σπορ! Το παλευω όμως!Η φωτο είναι από μια ομαδική έκθεση δημιουργων που συμμετειχα και έγινε στην Λάρισα! Τότε έκανα σχετική ανάρτηση.
  10. Μ' αρέσει πολύ το διαδίκτυο, το blogging και οι δυνατοτητες που προσφέρουν!Πιστεύω ότι η γνώση πρέπει να διαδίδεται, μόνο έτσι μπορεί να παει ο κοσμος μπροστα!Μ' αρέσει να μαθαίνω απ' τους άλλους καινούρια πράγματα αλλά κι' ότι γνωρίζω, ό,τι ανακαλύπτω, ό,τι μαθαίνω θέλω να το μοιράζομαι με ανθρώπους που το εκτιμουν.
  11. Πιστεύω πως ευτυχία δεν είναι να έχεις όλα όσα θέλεις αλλά να θέλεις και να διαχειρίζεσαι σωστα όσα έχεις!!
Αυτό ήταν! Δεν ήταν και τόσο δύσκολο όσο νόμιζα! Μη σας πω μου άρεσε κιόλας!
Τώρα όμως πρέπει να στείλω το βραβείο σε άλλους 11 blogογείτονες!
Αυτό τώρα είναι δύσκολο! Ποιόν να ξεχωρίσω που να μην το έχει κιόλας?Λοιπόν, το βρήκα!
Έψαχνα μια ευκαιρία να χαρίσω στη blogογειτονίτσα κάποια  δωράκια για να ευχαριστήσω όλα εσας τα γειτονάκια που  με υποδεχθήκατε και με βοηθήσατε να μου φύγει η αμηχανια και να νοιωσω άνετα  ανάμεσά σας!
'Οσοι λοιπόν στείλουν  ένα σχόλιο και εγγραφούν στα μέλη του blog μου μεχρι το τελος του μηνα 28 Φεβρουαρίου, θα κληρωθούν και οι 11 πρώτοι που θα προκύψουν απ' την κλήρωση, μαζί με το βραβείο, θα παραλάβουν κι' ένα χειροποίητο δώρο από μένα!
Επειδη η αποφαση ηταν της στιγμης, δεν θα μπορεσω να σας δειξω τωρα τα δωρακια, θα το κανω  όμως τις επομενες μερες!
Ελάτε λοιπόν όλοι να γνωριστούμε καλύτερα, να γίνουμε μια μεγάλη παρέα!
Υ.Γ. Όλες οι φωτο, εκτός από την έκθεση και τον Ιβαν μας, είναι απ' το διαδίκτυο!
Ευχαριστώ την Νικόλ και καλή εβδομαδα σε όλους!!!



Διαβάστε Περισσότερα

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Βραβεια για τα παιδια

Καλησπερα αγαπημενοι μου blogοφιλοι!Ότι μ' αρεσουν οι κατασκευες γενικως φαινεται απ' την υπαρξη αυτου εδω του ιστοτοπου.Την προτιμηση μου στις κατασκευες με ανακυκλωσιμα την εχω δηλωσει πολλες φορες. Η ανακυκλωση λοιπον βρηκε παλι θεση στην κατασκευη των βραβειων ως κινητρο για τα παιδια στο σχολειο.



Τον Γεναρη, λιγες μερες  μετα την επιστροφη μας στο σχολειο απ ' τις χριστουγεννιατικες διακοπες  καθιερωσαμε τα βραβεια (αυτοκολλητακια) ως επαινο σε μια καλη συμπεριφορα των παιδιων. Όποιος λοιπον στο τελος του μηνα ειχε τα περισσοτερα βραβεια θα επαιρνε ενα δωρο απο μενα. Τελειωσε  λοιπον ο Γεναρης και τρια κοριτσια ισοψηφισαν.
Μετα απο σκεψη λοιπον προτιμησα να τους φτιαξω μια κατασκευη απο ανακυκλωσιμα υλικα για να δουν ακομη μια φορα οτι δεν χρειαζεται να ξοδεφτουν  χρηματα για να χαρουν  παιρνοντας ενα δωρο.
Τους εφτιαξα λοιπον απο μια τσαντουλα χρησιμοποιωντας ως βαση κουτι απο δημητριακα.(Για πρωτη φορα ειχα δει αυτη την ιδεα περυσι στο πανεμορφο blog  της Ανεραιδας. ).Την εκοψα για να μην ειναι  στενομακρη και πολυ μεγαλη για τα μικρα παιδια και την εντυσα με γαλαζιο βελουτε (αυτο το χρωμα ταιριαζε με τα επομενα μοτιβα μου )για να κρυψω τα σκουρα χρωματα του κουτιου.
Απ τη μια πλευρα κολλησα το εξωφυλλο ενος διαφημιστικου απο super market που απεικονιζε την barbie.Απ' την αλλη κολλησα με decoupage την εικονα της barbie νεραιδας απο μια χαρτοπετσετα που ειχαμε στο σχολειο απο γενεθλια. 
Τονισα τα περιγραμματα με μπλε κορδονι και λιγο τουλι με βελουτε που μου βρεθηκε στο σχολειο. Τα χερουλια ειναι  απο τσαντες μαγαζιων που τα κραταω πριν τις πεταξω (αν εχουν χαλασει, αλλιως τις κραταω ολοκληρες).
Μαλιστα με τους πειραματισμους  βγηκαν δυο εκδοχες και σας τις παρουσιαζω .






Θελω να σας πω οτι στα παιδια αρεσαν παρα πολυ, τα κοριτσια που τις πηραν ευχαριστηθηκαν και καμαρωναν , το δε κινητρο για βραβειο επιασε. Τα περισσοτερα παιδια προσεχουν την συμπεριφορα τους, βαζουν το μυαλο τους να σκεφτεται για να πουν σωστα πραγματα οταν κουβεντιαζουμε και δουλευουμε ενα θεμα, τακτοποιουν πιο προθυμα για να παρουν βραβειο στο τελος του μηνα. Φυσικα θα φροντισω να παρουν ολα τα παιδια απο ενα ως το τελος του χρονου.
Εσας πως σας  φανηκε? Θα χαρω να μου πειτε την γνωμη σας! 
Παρασκευουλα σημερα! Καλη ξεκουραση λοιπον και να περασουμε ενα υπεροχο και δημιουργικο Σαββατοκυριακο ολοι!
Φιλια πολλα!!

Διαβάστε Περισσότερα