> AReTi's B.log: Γενέθλια,αφιερώσεις, ευχές , δώρα και βραβεία!

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Γενέθλια,αφιερώσεις, ευχές , δώρα και βραβεία!

Καλησπέρα αγαπημένη blogογειτονιά! Πως σας βρίσκω?
Έχω αρκετές μέρες να γράψω, λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά περνάω απ' όλα τα σπιτάκια, θέλω να γράψω δυο λογάκια στο καθένα αλλά δεν τα καταφέρνω σε όλα!
Σήμερα όμως έχω αρκετούς λόγους κι' επειδή τα γραπτά μένουν, έκατσα να γράψω!
Πρωί- πρωί, ανοίγω το λάπτοπ και λέω καλημέρα στον κο Γούγλη! Κι' εκείνος τι μου λέει! Για δέστε!
Αχ! σκέφτομαι τι χαρούμενη εικόνα! Και πατάω τον κέρσορα πάνω για να δω τι αφιέρωμα ήταν! 
Και τι βλέπω!
Η αφιέρωση ήταν για μένα! Απίστευτο! Δεν ξέρω αν σας συνέβη αλλά εγώ δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να συμβεί! 
Ναι, ναι, σήμερα έχω γενέθλια, και ο κος Γούγλης μου ευχήθηκε πρωι πρωί!
Αργότερα γυρίζοντας στο σπίτι απ' το σχολείο, με περίμενε ένα δεματάκι (το είχε αφήσει ο υπάλληλος της κούριερ το πρωι στον άντρα μου).
Ανοίγω την συσκευασία και βλέπω ένα κουτί χαριτωμένο μ' ένα χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά!
Πανέμορφη συσκευασία έτσι?

Ανοίγω το χαμογελαστό κουτί και ..........

τι σας θυμίζει?
Το πλεχτό κουτάκι που πρόσφερε ως δώρο το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ στον μωβ διαγωνισμό!

Μέσα όμως είχε και δύο βραχιολάκια, υπέροχα!
Αφού λοιπόν το Κατερινάκι έκανε την αρχή, το πλεχτό κουτάκι βρήκε την θέση του και τον ρόλο του! Θα φιλοξενεί τα βραχιόλια μου!
Ευχαριστώ πολύ την χρυσοχέρα Κατερίνα και της εύχομαι να είναι πάντα δημιουργική!
Πριν από λίγες μέρες όμως  η Xris Kat μου πρόσφερε ένα βραβείο, για blogers με κάτω από 200 αναγνώστες!

Το παίρνω με μεγάλη χαρά  και πρέπει να το χαρίσω σε άλλα5 blogs αναγνώστες λιγότερους από 200!
Μετά από μια βόλτα στην γειτονιά τα 5 blog είναι!


Κεράκια μπορεί να μην έσβησα αλλά μια σοκολατόπιτα για το καλό την έφτιαξα και την σέρβιρα με παγωτό βανίλλια και κεραστήκαμε στο σπίτι! 
Πολύ θα ήθελα να σας είχα κοντά μου και να μπορούσα  να σας κεράσω! 
Κοπιάστε έστω και νοητά! Φιλιά πολλά και με ανεβασμένη διάθεση! 
Εξάλλου ......
The spring is here!



64 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά και ευτυχισμένα κοριτσάκι μου.βλέπω πήρες και εσύ το δωράκι από την χρυσοχέρα Κατερίνα να το χαρείς. Παίρνω και την σοκολατόπιτα σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου! Κι εσύ να χαρεις το δωρακι σου και παντα τυχερη να εισαι! Μην ξεχασεις το παγωτο στη σοκολατοπιτα, ταιριαζει ωραια! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλάααααα,να είσαι ευτυχισμένη και τυχερή πάντα!!!!Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!Καλό βράδυ,φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλές συνέχειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά να είσαι πολύχρονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια πολλα χρονια καλα χρονια ευτυχισμενα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά!!
    Πάντα με όμορφα δωράκια !

    Αυτό με τη Google το' παθα κι εγω στα γενέθλιά μου, μετά κατάλαβα πως μόνο σ' εμένα εμφανιζόταν αυτή η εικόνα! Χα,χα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σ' ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά!
      Το καταλαβα πως βγαίνει μόνο στη σελιδα του εορταζοντα, φανταζεσαι να μας ευχόταν όλη η οικουμένη αλλα και παλι είναι εντυπωσιακο!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Αρετή μου δημιουργικά και γεμάτα. Να παίρνεις όμορφα δωράκια και να μας χαρίζεις τις όμορφες δημιουργίες σου .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά κι ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο.
    Πάντα με υγεία και χαμόγελα, άξια να είσαι πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για τις ευχές, Γεωργία μου και το βραβειάκι ευχομαι να το χαρεις!
      Φιλ'ακια!

      Διαγραφή
  10. Αρετούλα μου πολύχρονη!
    Γερή και δημιουργική, να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Με γεια και τα δωράκια σου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαιρούλα μου, σ' ευχαριστώ για τα γλυκα σου λόγια, κι' εσύ να είσαι καλα!
      Φιλάκια πολλα!!!

      Διαγραφή
  11. πολυχρονη και γερη!!!!ενα κομματακι σοκολατοπιτα το τσακισα!ειδες πως συνεπεσε και σου'ρθε το δωρακι την ημερα των γενεθλιων;μου'χει συμβει κατι αναλογο στο παρελθον και ειχα μεγαλη χαρα.
    παντα υγεια σε σενα και την οικογενεια σου και παντα δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, να εισαι καλα! Ναι είναι ωραίες εκπλήξεις αυτες!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Αρετή μου να είσαι πολύχρονη και πάντα να χαμογελάς... Συγχαρητήρια και για το δωράκι απο το Κατερινάκι και για το βραβείο. Σοκολατόπιτα δεν θα πάρω γιατί κάνω διαίτα :( αλλά τη βλέπω τόσο λαχταριστή... φέρε ένα κομμάτι, απο Δευτέρα διάιτα χιχι Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά! Κι'εγώ την δίαιτα της πάπιας κάνω (που τρως σοκολατοπιτα και μετα κανεις την παπια)!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Οπότε το δωράκι έφτασε την κατάλληλη στιγμή. Τις καλύτερες ευχές μου στέλνω .......πάντα γερή κι ευτυχισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που δεν πρέπει ν' αγχωνόμαστε, όλα γίνονται για κάποιο λόγο! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, για το δωράκι, για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα, να είσαι πάντα γερή και τυχερή ώστε να παίρνεις όμορφα δωράκια!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρονια πολλα και καλα! παντα να ειναι ολα ροδινα στη ζωή σου! να χιλιάσεις τα βραβειάκια σου και να λαμβάνεις πάντα όμορφα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά, χαμογελαστά, λαμπερά, ευτυχισμένα!!!! Όλα τα καλά του κόσμου να γεμίζουν την ζωή σου! Να χαίρεσαι το δωράκι σου και να είσαι πάντα το ίδιο τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριαννα μου, να είσαι πάντα καλά!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Να τα εκατοστήσεις.
    Όμορφα να πενάς πάντα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Είδες τι μέρα γεμάτη εκπλήξεις κι' ευχές Ευγενία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλά Αρετή μου!!!!
    Πάντα με όμορφα δωράκια !!Καλοφόρετα!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Ευχαριστούμε γιά τό κέρασμα!!Καλό απόγευμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Δήμητρά μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. χρόνια σου πολλά...να τα εκατοστήσεις..να είσαι πάντα καλά, να χαμογελάς και να δημιουργείς!!!
    φιλιά πολλά και γλυκά σαν την σοκολατοπιτα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρανια μου για τις γλυκες ευχές σου!
      Σε φιλώ κι' εγώ γλυκά!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές σου εύχομαι...

    **Πήρα κι ένα κομμάτι σοκολατόπιτα που της έχω αδυναμία!
    Να σαι καλά γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου, σ' ευχαριστώ για τις ευχές!
      Με το παγωτό βανίλια να την απολαύσεις, ταιριαζει τελεια!
      Αχ! Αυτές οι αδυναμίες τι ζημιές κάνουν!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  22. χαχαχα...καλο αυτο μα το google!!!
    παντα χαρουμενη και ευτυχισμενη να εισαι...χρονια σου πολλα!!!!!!
    ευχαριστω και για το βραβειο....!!!να σαι καλα!
    Σε φιλω....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! ΤΡο βραβειάκι να το χαρείς εύχομαι και καλό Σαββατοκύριακο!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  23. ετσι για το ''χρονια πολλα'' εχεις βραβειο στο σπιτακι μου!

    http://talibanoulla.blogspot.gr/2013/04/11.html#.UXA2eKJYO1E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαχούλα μου και για τις ευχές και για το βραβείο! Περνάω να το πάρω! Να χαίρεσαι την ταλιμπανούλα σου!
      Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και πάντα υγιης και χαρούμενη σου εύχομαι να είσαι,καλό βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μετά τις προσωπικές ευχές του Γκούγκλη δέξου και τις ταπεινές καθυστερημένες (λόγω προβλήματος του μπλογκερ αυτή τη φορά) δικές μου,αλλά απόλυτα ειλικρινείς κι εγκάρδιες! ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ Αρετή μου και να καμαρώνεις τα καμάρια σου!
    Φιλάκια πολλά και πάντα δώρα στη ζωή σου να παίρνεις.
    Καλό Σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις δικές σας τις ευχές δεν τις συγκρίνω με κανενός Γκούγκλη Χαρά μου, όσο εντυπωσιακή εμφάνιση κι αν κάνει!Σ' ευχαριστώ πολύ για τις αληθινές και πολύτιμες ευχές σου!
      Πλάκα πλάκα Χαρά αν πιάνουν τόσες ευχές που ανταλλάσουμε μεταξύ μας, ζωή χαρισάμενη θα ζήσουμε και θα καβαντζάρουμε και τα 100!
      Κι' εσύ να χαίρεσαι τους θησαυρούς σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Πολύχρονη και γερή! Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές και το βραβειάκι να το χαρείς σου εύχομαι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Αρετή,άργησα να έρθω στη γιορτή αλλά οι ευχές πάντα ευχές δεν είναι?Έχουν μέρα και ώρα?Να έισαι καλά γλυκιά μου,πάντα χαρές,ομορφιές και δημιουργίες!!!Να σε χαιρόμαστε!Φιλιά κατάμουτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου, καλά να είμαστε να' χουμε γιορτή κάθε μέρα και να καλοδεχόμαστε ευχές! Να΄σαι καλά κι' εσύ Κυριακή μου και σ' ευχαριστώ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. ΑΡΕΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ , ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!! Σ΄΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αρετήηηηηη ... συντοπίτισα και άλλο βραβείο. Σε περιμένω να το παραλάβεις. Όχι στην ταχυδρομείου καλέ... στο blog μου έλα... Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αρετούλααααααα....... Τα έχασα τα γενέθλια!!!!!! Εδώ τα θυμήθηκε ο Γούγλης κι' εγώ........ Τέλος πάντων. Έστω και καθυστερημένη όμως σου εύχομαι ολόψυχα Χιλιόχρονη, Γερή κι' Ευτυχισμένη!!!!!
    Καλοφόρετα τα όμορφα δωράκια σου και συγχαρητήρια για το βραβείο σου......
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια Πολλά γεματα υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες στιγμε΄ς..ευχαριστούμε για το κεραστικό...αγαπώ σοκολάτα..δεν το ήξερα αυτό με το google..να χαρείς τα δώρα σου και το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά, χαρούμενα και γεμάτα υγεία!!!Ερχομαι καθυστερημένα λόγω φόρτου εργασίας Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και να σου φέρνουν πάντα την χαρά !!! καλό απόγευμα Κυριακής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα!! Ένα βραβειάκι περιμένει στο "σπιτάκι" μου για να το παραλάβεις!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφα όλα όσα παρουσιάζεις!
    χαίρομαι που ανακάλυψα τυχαία το blogοσπιτάκι σου!!
    θα περνάω συχνά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.