> AReTi's B.log: Για τη Φλόγα!!!!!!

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Για τη Φλόγα!!!!!!

Γειτονάκια μου, καλησπέρα!!!
Μισό λεπτό, να ξεχορταριάσω  λίγο το σπιτάκι μου, μετά από τόσο καιρό που έχω ν' ασχοληθώ μ' αυτό, να μπορείτε να μπείτε, βρε παιδιά!!!
Ν' αλλάξω το χειμωνιάτικο σκηνικό με ανοιξιάτικο, λουλουδάτο και πολύχρωμο ν' ανοίξει η ψυχή μας!!
Έχω καιρό που ασχολούμαι με πεταλούδες και λουλούδια στον λίγο ελεύθερο χρόνο,  που έχω και μ' έπιασε ένας ενθουσιασμός απίστευτος!!!
Μόλις τελείωνα κάτι έλεγα: "προλαβαίνεις να φτιάξεις και κάτι ακόμα" και μέχρι να το τελειώσω έβρισκα κι' άλλη ιδέα κι' αφού η Άσπα μου'δωσε χρονικό περιθώριο, έφτιαξα όσα πρόλαβα μέχρι το βράδυ της προηγούμενης Δευτέρας!!!



Τα φωτογράγισα, έκανα το αμπαλάζ και την Τρίτη το πρωί ο άντρας μου τα έστειλε με το ΚΤΕΛ  μαζί με όλες τις ευχές μας να γνωρίσει απόλυτη επιτυχία το bazzar που θ' ανοίξει τις πύλες του στη  Ναύπακτο  αύριο , να πλημμυρίσει από κόσμο και 'όταν την Κυριακή κλείσουν οι πόρτες του να έχουν πουληθεί όλες οι χειροποίητες πεταλούδες και τα λουλούδια!!!!
Γιατί,          ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΝΕ
κι' εμείς οφείλουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε  για να βοηθήσουμε  τα παιδια που γνώρισαν το σκληρό πρόσωπο της ζωής, πολύ νωρίς!!!
Για τα παιδιά της ΦΛΟΓΑΣ!!!

Και σήμερα λοιπόν, έχω τη χαρά να παρουσιάσω κι' εγώ την μικρή μου συνεισφορά  σ' αυτή την σπουδαία πρωτοβουλία, αν και δεν βρήκα το καλώδιο της φωτογραφικής μου μηχανής και θα σας δείξω τις φωτογραφίες απ' το ipad!!!
Διακοσμητική πεταλούδα από φύλλο αλουμινίου και 
σύρμα γαλβανισμένο
28Χ35εκ.



Στεφάνι με λουούδια από υφάσματα 
και πεταλούδες από αλπακά και χαλκό!!!



Σκουλαρίκια και δαχτυλίδι τριαντάφυλλο 
από πολυμερικό πηλό σε κόκκινο......



.......και σε γαλάζιο.



Μενταγιόν λουλουδι από μπρούτζο και 
διακοσμημένo με μωβ σμάλτο 
και decor balls.


Δαχτυλίδι πεταλούδα από μπρούτζο,
χαραγμένη με φρέζα  διαμαντιού.
(η φωτογραφία το αδικεί πραγματικά)

Το σετ από σκουλαρίκια και δαχτυλίδι, 
που το παρουσίασα σε προηγούμενη ανάρτηση.



Το μόνο που με χαλάει Άσπα μου, είναι που ήρθαν ασυνόδευτα
 και δεν είμαι κι' εγώ εκεί, να γνωριστούμε και να περάσουμε όμορφα!!

Η σκέψη μου όμως και η καρδιά μου είναι μαζί σας!!!
Να γνωριστείτε, να αγκαλιαστείτε, να περάσετε όμορφα 
και να νιώσετε στο μεγαλύτερο βαθμό τη χαρά της προσφοράς 
και της αλληλεγγύης!!!!!

Δεν έδωσα όμως μόνο δώρα, πήρα κιόλας, πριν αρκετό καιρό 
 και τώρα αξιώνομαι να τα αναρτήσω!!

Το πρώτο είναι ένα συμβολικό δωράκι απ' την Marilise,
για την συμμετοχή μου στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της!!!


Κάτια μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!!



Το δεύτερο το έλαβα πριν λίγες μέρες από την Gina με τα υπέροχα θαλασόξυλλα!!!


Είναι μια υπέροχη δημιουργία, φόρεμα -πελότα!!!!
Μπράβο Gina και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

39 σχόλια:

  1. Αρετή μου και εγώ λυπάμαι που δεν τα συνόδευσες!!!Ήθελα τόσο πολύ να σε γνωρίσω!!!!Θα σου πω ότι όντως είναι πιο όμορφα όλα από κοντά...και μάλιστα το δαχτυλιδάκι πεταλούδα από μπρούντζο επωλήθη σήμερα....κάνοντας σεφτέ στο bazaar...πριν ακόμη ξεκινήσει το bazaar!!!!Υπήρχε εκδρομικό και ήρθαν κάποιοι να δουν το χώρο...οπότε κατ'εξαίρεση πουλήσαμε πριν την έναρξη!!!Είμαι πλέον σίγουρη με τέτοιο σεφτέ ....ότι όλα θα πάνε καλά!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις μου χάρισες ένα τεράστιο χαμόγελο Άσπα μου, να'σαι καλά!!!
      Κι' εγώ είμαι σίγουρη ότι η επιτυχία του bazaar θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία, όχι γιατί πουλήθηκε ένα δικό μου δαχτυλίδι αλλά γιατί εσυ κατέθεσες την ψυχή σου γι' αυτό και μας ενέπνευσες όλους!!!
      Περιμένουμε εκτενές ρεπορτάζ!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αρετή.....μεγαλούργησες! Υπέροχα τα δημιουργήματά σου όλα, μπράβο!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Αρετή μου!!!
    Πάω να βάλω και τα δικά σου στη λίστα!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Αρετή μου αύριο θα τα δω από κοντά !!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! πόσο θα' θελα να σε δω κι'εγώ όλες εσάς από κοντα!!!!
      Τυχερούλα, να περάσετε τέλεια!!!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία, με τις υπέροχες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να έχει τεράστια επιτυχία το bazzar, Joan μου!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα δώρα σου για το μπαζάρ, Αρετή!!!!!
    Θα γίνουν ανάρπαστα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολονών μας θα γίνουν ανάρπαστα, είμαι σίγουρη!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  7. Αρετούσα μου, είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!!
    Γεια στα χεράκια σου, αγαπημένη μου!!!!
    Φιλιά κατάμουτρα κι αγκαλιές πολλές - πολλές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Κορινάκκι μου!!!,
      Ανταποδίδω τα φιλιά και τις αγκαλιές!!!!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφη η προσφορά σου!! εύχομαι να έχει επιτυχία το μπαζάρ!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να γνωρίσει τεράστια επιτυχία, Ματίνα!!!
      Σ' ευχριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Πραγματικα δεν ξερω τι να πρωτοθαυμασω ! Ολα ειναι φανταστικα. ! Πολλα μπραβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχριστώ πολύ Μαρία μου!!!
      Χαίρομαι που άρεσαν τόσο!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα όλα!!!!
    Μπράβο Αρετή!
    Μπορεί να άργησες να γράψεις...αλλά μ΄αυτά που έφτιαξες, ΕΓΡΑΨΕΣ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αννιώ μου για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ Αννιώ μου, για τα γλυκά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα ,Αρετή,το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' στε καλά κορίτσια μου, ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  12. Μοναδικές οι δημιουργίες σου για ιερό σκοπό!
    Όσες δεν μπορέσαμε να πάμε ας στείλουμε τη θετική μας αύρα για να πουληθούν όλα στη Ναύπακτο.
    Τα δωράκια σου είναι όμορφα και ελπίζω να τα χαρείς.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Άννα μου, να έχουν πουληθεί όλα, στο κλείσιμο του bazaar κι' εννοείται πως στέλνουμε την θετική μας ενέργεια!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  13. Αρετή εξαιρετικές όλες οι δημιουργίες σου!
    Μπράβο για τον αγώνα σου!
    Φιλάκια πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!!
      Τον αγώνα το μεγάλο τον δώσανε η Άσπα και τα κορίτσια που πήγαν εκεί και οργάνωσαν όλη τη διαδικασία!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  14. Είναι όλα τόσο πανέμορφα, αλλά γίνονται ακόμα πιο μαγικά για τον σκοπό που δόθηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ο σκοπός είναι ιερός και τα κάνει όλα πιο όμορφα!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχες οι δημιουργίες σου κι εύχομαι όλα να ήταν τόσο καλοτάξιδα όσο το δαχτυλίδι που έκανε σεφτέ! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή εβδομάδα να έχεις Αρετη. Όλες οι δημιουργίες που έστειλες στο μπαζάρ μια και μια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ολα ειναι φανταστικά ..αλλα ξετρελαθηκα με το σετακι δαχτυλιδι σκουλαρικια στο χρυσο.. πωωωωωω..θελω κ εγω να μαθω να κανω τετοια... χιλια μπραβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, Αρετή μου!! Με γούστο, καλαισθησία και μεράκι φτιαγμένα!! Σίγουρα θα πουλήθηκαν όλα και θα χάρισαν τη χαρά στους αποδέκτες τους!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα όλα αλλά και ο σκοπός για τον οποίον φτιάχτηκαν τα κάνει ανεκτίμητης αξίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλα είναι τέλεια! Α έχεις διάθεση, είσαι καλεσμένη στο παιχνίδι που μπορείς να βρεις εδώ:
    http://mommywiki.blogspot.gr/2014/04/ef-zin-creations-blog-blog.html#more
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Πανεμορφα ολα συγχαρητηρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα τα όσα έκανες Αρετή! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.