> AReTi's B.log: Με τη δύναμη της Φλόγας!!!!

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Με τη δύναμη της Φλόγας!!!!



Λουλούδι από μπρούντζο!!!!!!!!

Για να πετύχω το ανάγλυφο στην επιφάνεια του και την ανομοιομορφία στις άκρες του, πύρωσα 
αρκετά αλλά με πολλή προσοχή το μέταλλο!!!!!

Για να φτιάξω το στήμονά του στο κέντρο,  πύρωσα ένα κομμάτι μέταλλο, τόσο που έλιωσε, μαζεύτηκε και έγινε μια ολοχρυση μπίλια με βάση και μετά πάλι με ασημοκολληση  την κόλλησα στο λολούδι!!!!!!!!


Το λουλούδι αυτό δεν είναι μόνο του, έχει και το ταίρι του................



.......και τα δυο μαζί φτιάχνουν ένα ζευγάρι σκουλαρίκια!!!!!!!!!!



Με το ίδιο τρόπο έφτιαξα κι' ένα δαχτυλίδι με δυο λουλουδια!!!!!




Αυτό το πρώτο μου σετ κοσμημάτων,  καμωμένα με την δύναμη της φλόγας για ποιον άλλο θα προοριζόταν, εκτός απ'  τα παιδιά της Φλόγας,
 που τους έμελλε τόσο νωρίς και τόσο άδικα να γνωρίσουν το σκληρότερο πρόσωπο της ζωής  και  με τη δύναμη της ψυχης τους αντιμετωπίζουν όλες τις δυσκολίες και ευχόμαστε όλοι να βγουν νικητές!!!!

Για το  πανηγύρι αγάπης λοιπόν που το διοργανώνει η  η Άσπα με το υπέροχο blog της "κατάθεση ψυχής" και θα γίνει στη Ναύπακτο στις 4,5 και 6 Απριλίου!!!!

Πρό(σ)κληση στην Ναύπακτο...για την Φλόγα

Στείλτε τις  δημιουργίες σας
στην Ναύπακτο στην διεύθυνση...

Τζαβέλλα 49
Τ.Κ. 30300
Ναύπακτος
Υπόψη κας Βιολέτας Πλέσσα

Για τα παιδιά της "ΦΛΟΓΑΣ" που μας δίνουν μαθήματα ζωής!!!!


Υ.Γ. Έχω ν' απαντήσω  και στις ερωτήσεις ενός παιχνιδιού που μου στάλθηκε καθώς και να στείλω τις ευχαριστίες μου  για ένα δωράκι, αλλά θα μου επιτρέψουν οι φίλες να το κάνω στην επόμενη ανάρτηση, που υπόσχομαι ότι δεν θ' αργήσει και να ζητήσω και συγνώμη για την καθυστέρηση!!!

Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία!!!!






25 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες δημιουργίες και για τόσο ιδιαίτερο σκοπό.. μπράβο σου!
    Καλή εβδομάδα με χαμόγελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα ,Αρετή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχα κοσμήματα είναι αυτά!!!!!!!!!!!!!! Και ο σκοπός για τον οποίο τα έφτιαξες τα κάνει ακόμα πιο ιδιαίτερα!!!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσοχέρα ! Μπράβο Αρετή μου για τις δημιουργίες σου!
    Ιερός ο σκοπός!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπράβο!!! πιστεύω.. θα κάνεις και άλλα αριστουργήματα στο μέλλον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρετή υπέροχο το σετ που έφτιαξες. Σε θαυμάζω γιατί με ασημοκολλήσεις και τέτοια είμαι άσχετη. πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα κοσμήματά σου, Αρετή!! Ομορφο και σικάτο το σετ!!
    Σίγουρα θα "φύγει" από τα πρώτα στο όμορφο bazaar της Ναυπάκτου!!
    Φιλιά και να'χεις μιαν όμορφη ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιδιαίτερα τα κασμήματά σου, ιδιαίτερος και ο σκοπός! Να' σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι υπέροχα κοσμήματα και ακόμα περισσότερο αφού πρόκειται να πάνε στο bazaar για την "Φλόγα".
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αρετή μου να είσαι καλά!!!!
    Είναι υπέροχα τα κοσμήματα σου!!!
    Η φλόγα της ψυχής όλων μας, είναι πολύ δυνατή!, γιαυτό κι έχουν ξεπεράσει τις 400 δημιουργίες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αρετή μου, έχω μείνει άφωνη...και από τις δημιουργίες σου αλλά και από το πόσο απλή παρουσιάζεις την κατασκευή τους...Αυτή την δύναμη της φλόγας δεν την κατέχω μάτια μου, αλλά η Φλόγα έχει μεγάλη δύναμη...φαίνεται από τον χορό μας που όλο μεγαλώνει!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια τα κοσμήματα που έφτιαξες για την Φλόγα, Αρετούλα!!!!
    Μπράβο κορίτσι μου!! Καλή συνέχεια!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικά τα κοσμήματα σου Αρετή μου ένα μεγάλο μπράβο και σε εσένα !!!!!!!!!! φιλάκια πολλά.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Αρετή, πραγματικά υπέροχη δουλειά και πολύ δύσκολη θα έλεγα. Εχεις τρομερό ταλέντο και μεράκι κι αυτό φυσικά φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλά υπέροχα Αρετή μου , η δύναμη της φλόγας είναι τεράστια !! Μπράβο , μπράβο και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όταν το ταλέντο ξεχειλίζει,προκύπτουν τέτοιες όμορφες δημιουργίες!συγχαρητήρια!είναι πραγματικά υπέροχες και προορίζονται για έναν ιερό σκοπό!!Μακάρι όλα αυτά τα παιδιά να γίνουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα καλά και να χαρούν τη ζωή τους στο έπακρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θαυμάσια τα σκουλαρίκια και το δαχτυλιδάκι. Καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αρετή, μένω έκπληκτη...μ άρεσαν πάάάρα πολύ! Απλά μεν,αλλά τόσο εντυπωσιακά!
    Ευχομαι να βρουν τους αποδέκτες που τους αξίζουν,για να αξιοποιηθούν όπως τους πρέπει.
    Φιλάκια πολλά Καλλιτέχνη μου.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ & ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΟΔΕΥΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και πάλι εδώ Αρετή! Πέρασε από το μπλογκ μου, είσαι η τυχερή για ένα extra δωράκι από το giveaway μου! Περιμένω μήνυμα με την διεύθυνσή σου! Καλές απόκριες και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα με υγεία και χαρά να έχεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α, μοιάζουν με ακριβά κοσμήματα !!!!
    Πολύ καλόγουστα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάρα πάρα πολύ ωραία!!! Ο επόμενος στόχος μου είναι να μάθω πώς να κατασκευάζω κοσμήματα από μέταλλο..... Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.