> AReTi's B.log: Καλή επιτυχία, Κοζάνη!!!!!

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Καλή επιτυχία, Κοζάνη!!!!!


Όταν ανακοινώθηκε απο την Δράση Ελληνίδων bloggers  ότι προγραμματίστηκε  bazaar  στην Κοζάνη το Φθινόπωρο του 2014 και συγκεκριμένα 7, 8,και 9 Νοεμβρίου και ότι το ανέλαβε η  γλυκιά και δοτική Αννιώ, είπα: "Σ΄αυτό το bazaar θα πάω, δεν υπάρχει περίπτωση!" Κανονίζαμε και με τις φίλες μου να πάμε παρέα αλλά ως γνωστόν" Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει".


 Περίπου στο τέλος του Καλοκαιριού,
ενημερωθήκαμε για ένα συγγενικό γάμο και βάφτιση μαζί , στις 8 Νοεμβρίου στην Αθήνα!!
Οπότε πάει η βόλτα στην Κοζάνη!!!
Δεν πειράζει, σκέφτηκα, θα φτιάξω πολλά πράγματα για να στείλω!!!!
Αμ δε!!!!! Ένας έντονος και συνεχής  πόνος στο γόνατο μ' έστειλε σε ορθοπαιδικούς, σε διαγνωστικά εργαστήρια για ακτινογραφία και μαγνητική!!! Εν τω μεταξύ έπρεπε να το ξεκουράζω, όχι ότι μπορούσα να κάνω και πολλά πράγματα!!!
Τελικά η διάγνωση ήταν ρήξη μηνίσκου και ρωγμή στο χόνδρο!!!
Παρ'όλη την αντικειμενική δυσκολία να κάνω πράγματα ,είχα νεύρα  που όλες οι δουλειές μου πήγαν πίσω!!! Και όσο στένευαν τα χρονικά περιθώρια  ένοιωθα τύψεις που δεν είχα έτοιμα πράγμτα να στείλω στο bazaar!!
Όταν λοιπόν άρχισα να να νοιώθω καλύτερα έπεσα με τα μουτρα στις δουλειές μου και τα βράδια στις δημιουργίες!!!
Κατάφερα λοιπόν να τελειώσω κάποιες δημιουργίες από ξύλο και να τις στείλω στο παρα ένα!!!

 Μια κρεμάστρα ξύλινη με decoupage ασπρόμαυρo  vintage  με φύλλο ασημιού (ιμιτασιόν βεβαίως)!!!



Ένα θερμόμετρο  τοίχου με  decoupage σε μωβ της λεβάντας!
Περιμετρικά είναι στολισμένο με κορδόνι στο ίδιο χρώμα !!
Ο φιόγκος είναι τρισδιάστατος!!!




Μια πιατέλα ξύλινη με decoupage με φθινοπωρινή νότα!!!

Αν θέλετε να δειτε τι ονειρεμένες δημιουργίες φιλοξενεί το bazaar και τι υπέροχο φθινοπωρινό σκηνικό  έχει στήσει η Αννιώ μας , μπείτε στην χθεσινή μεταμεσονύχτια ανάρτησή της!!

ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΙΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΟΖΑΝΗ!!!!!!!!








23 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑ...........να σαι καλα πρωτα αυτο ειναι σημαντικο κ η προσφορα μπορει να ναι κ πνευματικη η καλη σκεψη που ταξιδευει κ μεταδιδει μηνυματα χαρας.......αντε του χρονου να μαστε καλα στην επομενη προσκληση προκληση.....φιλια.....εμειναν τα ματια μου στο ημιτασιον που το λες...καλε χαρμα ειναι τι παει να πει ιμιτασιον δεν ξερω γω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, ιμιτασόν λέω το φύλλο ασημιού που χρησιμοποίησα για να διακοσμήσω την κρεμάστρα, γιατί δεν έχει την αξία του ασημιού αλλά είναι πιστή απομίμηση!!!!!! Χαίρομαι πολύ που σου έρεσε Σοφία μου!!! Μακάρι να συναντηθούμε σ' ένα επόμενο πανηγύρι αγάπης!!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι όλα πανέμορφα ... μ άρεσε πολύ το θερμόμετρο !!!!
    Ωραίος ο συνδιασμός της λεβάντας με το κορδόνι και το φιόγκο !!!!!
    Περαστικά σου και καλό βράδυ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου έρεσαν Ράνια μου!!!!
      Όλες οι ιδέες βγήκαν την ώρα που τα έφτιαχνα υπό την πίεση του χρόνου!!!
      Ευχαριστώ για τις ευχές!!!!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Σ΄ ευχαριστούμε γλυκιά μου!!!
    Τα καλούδια σου τα παρέλαβα και είναι ήδη στην έκθεση...
    Εύχομαι ....Να΄ σαι καλά πάντα....♥ και να τελειώσει η περιπέτεια με την υγεία σου...
    Σε φιλώ...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου, τώρα είμαι καλά, μετά την ξεκούραση, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!!
      Κι' εμείς όλοι σ' ευχαριστούμε για την υπέροχη δουλειά που έκανες και τον προσωπικό σου κόπο για τον καλό σκοπό!!!Να'σαι πάντα καλά να προσφέρεις στους άλλους!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Πρώτα απ' όλα περαστικά σου και σιδερένια!
    Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές και η δράση για την οποία προορίζονται μοναδική.
    Εύχομαι στο επόμενο bazaar να σου έρθουν όλα ευνοϊκά.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σ' ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!!!!
      Μακάρι να συναντηθούμε στο επόμενο bazaar!!!!!
      Σε φιλώ!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Αρετή.
    Καταρχήν περαστικά σου!!! Εύχομαι να είναι ήδη καλύτερα το πόδι σου.
    Οι δημιουργίες σου πάρα πολύ όμορφες!!
    Καλή επιτυχία στο bazaar. Σου εύχομαι να είσαι η πρώτη που θα πάει στο επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ροδούλα μου, για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια!!! Είναι πράγματι τελείως καλά τώρα το πόδι μου!!!
      Μακάρι να συναντηθούμε σε καποιο bazaar, Ροδούλα μου!!!!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  6. Καταρχήν περαστικά σου και εύχομαι όλα να πάνε καλά με την υγεία σου.Τα έργα που ετοίμασες για το μπαζάρ πάρα πολύ όμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα μου, είμαι πολύ καλύτερα τώρα!!!
      Χάρηκα που μπόρεσα κι' έστειλα αυτά τα πράγματα στο bazaar,και φυσικά που αρέσανε!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. χαχχαχαα....το πηρα το πηρα το πηρα το ιμιτασιον.....ειναι φανταστικο τα κοριτσια μου το λατρεψαν....θα βρει τη θεση του στο σπιτι μου συντομα....σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με γεια, με γεια, όχι το ιμιτασιόν η κρεμάστρα!!! Ιμιτασιόν είπαμε είναι το φύλλο ασημιου!!!
      Ο ενθουσιασμός σου με ενθουσίασε και μένα βρε Σοφία μου!!! Να γι΄αυτό ήθελα να έρθω τόσο πολύ στο bazaar!!! Για να σας γνωρίσω κι' από κοντά!!!
      Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε και να το χαρείτε στο σπίτι σας!!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  8. καλή επιτυχια σε όλους... πολύ ωραία τα έργα σου Αρετή..καλή σου επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχια σε όλες τις ευγενικές πρωτοβουλίες, όπου κι' αν συμβαίνουν Λαμπρινή μου!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
    2. και... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, καλή χρονιά να έχουμε!!!! και...αυτό το τραγούδι αφιερωμένο για όλους τους φίλους και για σένα!! https://www.youtube.com/watch?v=zuEO5SssfK8

      Διαγραφή
  9. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια εστι και φετος περναω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά και ευτυχισμένη δίπλα στους ανθρώπους που αγαπάς ,Αρετή!!!!Να περνάς όμορφα,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.