> AReTi's B.log: Πάλλευκα ....σαν το χιόνι!!!!!!!

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Πάλλευκα ....σαν το χιόνι!!!!!!!

Blogογειτονάκια μου, τι κάνετε;
Εγώ, μετά από μια κουραστική και έντονη εβδομάδα, σήμερα απόλαυσα τη θαλπωρή του σπιτιού, ενώ έξω έχει κρύο, τόσο που δε μου κάνει καρδιά ν΄αφήσω τη παρέα του τζακιού, ούτε για να κατέβω στο εργαστήριο να φτιάξω  χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά και στολίδια!!!
"Για να δω πρώτα τι έχω", λέω, για να δικαιολογήσω τον εαυτό μου και μέσα σ΄ένα κουτάκι τι βρήκα;
Στολιδάκια από ζύμη για το δέντρο που είχα φτιάξει πέρυσι, με τη συνταγή της πολυτάλαντης Λαμπρούκας αλλά δεν πρόλαβα να σας τα δείξω!
Είναι πράγματι μια τέλεια συνταγή! 
Μας δίνει πάλλευκα (χρωματισμένα δεν είναι τόσο ωραία) και φίνα, σαν πορσελάνινα, στολιδάκια!!
Τα πασπάλισα μόνο με λίγη ασημόσκονη για λάμψη και σε μερικά τόνισα τις λεπτομέρειες με ασημί perl pen,  κι΄έτσι ακριβώς όπως τα άφησα πέρυσι, τα βρήκα φέτος!!!  
Για του λόγου το αληθές:







Φέτος θα τα ξαναφτιάξω και μάλιστα μαζί με την βαφτιστήρα μου που πάει στη Δευτέρα Δημοτικού, για να τα προσφέρει στους συμμαθητές της, την ημέρα των γενεθλίων της, στις 19 Δεκεμβρίου!!! 
Ελπίζω να περάσουμε όμορφα, να τα πετύχουμε και θα σας τα δείξουμε!!!
Ευχαριστούμε για τη συνταγή Λαμπρούκα!!!!


Κι΄επειδή λατρεύω το χιόνι( θα μου μείνουν αξέχαστες οι γιορτές που είχε ρίξει τόσο πολύ χιόνι που στις 12 τη νύχτα στην αυλή μας ήταν σαν μέρα!!!) σας  αφιερώνω κάποιες πολύ όμορφες χειμωνιάτικες φωτογραφίες και μάλιστα λέω να βάζω κάποιες σε κάθε χειμωνιάτικη  ανάρτησή μου!!!!  




Εκτυφλωτικά υπέροχο!!!!!

,





50 σχόλια:

  1. Ξαναδιάβαζα κι εγώ προ ημερών την συνταγή της Λαμπρούκας και λέω να την φτιάξω αυτές τις μέρες!!! Τέλεια έγιναν τα πάλλευκα δικά σου!!!!
    Να μας δείξεις και τα καινούργια που θα κάνετε με την μικρή!!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φτιάξεις Μαριάννα μου, είναι πραγματικά πολύ φίνα!!!!
      Εννοείται πως θα σας τα δείξω!!!!
      Καλή Κυριακή!!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα τα λευκά στολίδια και μ αρέσουν που είναι κατάλευκα !!!!
    Καλή επιτυχία και στα επόμενα με την μικρή !!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν, και μένα μόνο τα κατάλευκα μου άρεσαν, Ράνια μου!!!!
      Μακάρι να έχουμε επιτυχία με την Κωνσταντίνα, γιατί καταλαβαίνεις, η αποστολή είναι σημαντική!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  3. YΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ!!!!!
    ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ!!
    ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι κι΄εγώ, να έχεις τέλειο αποτέλεσμα, Άννα!!
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα!!Την έχω δοκιμάσει κι εγώ αυτή τη συνταγή.Τα περσινά μου στολιδάκια,τα είχα φτιάξει μ'αυτή!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ τριανταφυλλενια μου!!!
      Δεν είναι τέλεια η ζύμη;
      Θα μας δείξεις να θαυμάσουμε και τα δικά σου,ε;
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ κι εμένα μου αρέσει πολύ το χιονισμένο τοπίο μέσα στα Χριστούγεννα. Τελικά αυτή τη ζύμη μόνο εγώ δεν την έχω δοκιμάσει......το αποτέλεσμα πάντως είναι πανέμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις Κατερινάκι μου και θα φτιάξεις υπέροχα στολιδάκια!!!
      Αν δεν χιονίσει στην αυλή μας, και το Πήλιο,που θα΄ναι σίγουρα χιονισμένο, δίπλα είναι, έτσι δεν είναι;
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  6. Μ έχετε μπριζώσει με τη ζύμη,αλλά μάλλον του χρόνου θα τη φτιάξω μια που φέτος δέντρο δεν...
    Πολύ όμορφα τα δικά σου Αρετούλα και μ αρέσουν που είναι λιτά λευκά, δείχνουν σικ!
    Οσο για τις χιονισμένες εικόνες,λάτρεψα τη δεύτερη!!!!χαχαχαχαχα
    Φιλάκια πολλάαααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ όμορφη, εγώ τις έχω βάλει στην επιφάνεια εργασίας για να τις απολαμβάνω και για να τις βλέπουν τα παιδιά στο σχολείο την ώρα που ζωγραφίζουν!!!
      Χαίρομαι πολύ Χαρά μου, που σου άρεσαν και δεν χρειάζεται ν΄ αγχώνεσαι μ΄αυτή τη συνταγή, εσύ κάνεις θαύματα!!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Εντάξει βρε παιδιά, καλλιτεχνήματα κάνετε με αυτή τη
    θαυματουργή ζύμη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ φίνα και βελούδινη, σαν ένα καλό και απαλό ύφασμα!!!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  8. Από ότι φαίνεται γίνεται θραύση με αυτή την ζύμη...και μου αρέσουν τρελά τα λευκά και τα χιονισμένα!!! καλά στολίσματα, και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον σε πολλές από μας αρέσουν τα λευκά, τα χιονισμένα, τα χειροποίητα και τα οικονομικά γι΄αυτο γίνεται θραύση μ΄αυτή τη ζύμη!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Κρατάω την συνταγή για τα στολίδια, γιατί πολύ μου αρέσουν αυτά που έχεις φτιάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την κρατήσεις Κατερινάκι μου, να φτιάξεις υπέροχα στολιδάκια καιμετά να μας τα δείξεις κι΄εμάς να τα θαυμάσουμε!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  10. Τι υπέροχα που βγήκαν! Ενδιαφέρουσα η συνταγή, θα την κρατήσω αν είναι να πετύχω τόσο όμορφο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, να την κρατήσεις και περιμένουμε να δούμε και τα δικά σου λευκά στολιδάκια!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια!!!!! Τώρα ανακάλυψα τη συνταγή!!!! Θα τα δοκιμάσω και εγώ! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Κλεοπάτρα, να τα φτιάξεις και να μας τα δείξεις!!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  13. Αυτή τη συνταγή την κρατήσαμε κι εμείς αλλά δεν ...προκάμαμε ακόμα να τη δοκιμάσουμε!!!!Πραγματικά τα στολίδια φαίνονται πολύ όμορφα!!!!!!Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσα υπέροχα πράγματα που φτιάχνετε, πως να προκάμετε βρε χρυσοχέρες!!!
      Σας ευχαριστώ και φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. Πανεμορφα στολιδια , μα ποσα πραγματα μπορει να φτιαξει κανεις εε... καλο μηνα με πολλες κατασκευες και χαρουμενες στιγμες, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι΄εγώ όταν κάνω βόλτα στη γειτονιάτης δημιουργίας, αυτό σκέφτομαι: πόσα πράγματα τελικά μπορεί να φτιάξει κανείς!
      Καλές δημιουργίες και καλές γιορτές και σε σένα εύχομαι!!!!

      Διαγραφή
  15. υπεροχααααααααα.και γω θα την ξανακανω αυριο (δεν ξερω αν ειδες την κοτσανα μου με αυτη τη ζυμη πηγα να κανω φιγουρες) για τα κοριτσια μου.......καλες γιορτες................χοχοοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι απολαυστική όπως και η ανάρτησή σου με τις φιγούρες!!!
      Καλή επιτυχία με τη δεύτερη προσπάθεια και να περάσετε υπέροχα με τα κοριτσάκια σου και τη ζύμη!!!!
      Καλές γιορτές και σε σένα!!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  16. Είναι τόσοοοο μα τόοοσο όμορφα και να'ξερες πόσο χαίρομαι!!!!Και τα δικά μου περσινά ήταν σαν καινούρια,άρα δεν παθαίνουν τίποτα με τον χρόνο!Μπράβο σου βρε κορίτσι,χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι, που σου άρεσαν Λαμπρινή μου!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ φίνα και σικάτα τα στολίδια , μακάρι να προλάβω να τα κάνω
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Νικόλ μου, να μας τα δείξεις μόλις τα φτιάξεις!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  18. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Τελεια η αναρτηση σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο για τις ευχές!!!!!
      Δεν βρίσκω κάτι καλύτερο να σου ευχηθώ απ' τις δικές σου τις ευχές!!!! Μακάρι λοιπόν οι ευχές σου ν΄ακουστούν και να πραγματοποιηθούν!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  19. πολύ όμορφα αρετή μου.. και του χρόνου... να σου ζήσει κι η βαπτιστήρα!!..καλές γιορτές νάχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λαμπρινη μου!!!!
      Χρόνια πολλά και καλή χρόνια με υγεία!!!!

      Διαγραφή
  20. ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΕΡΥΣΙ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑ!!!!
    ΛΕΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΦΕΤΟΣ;
    ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://youtu.be/HayZBnzhaKo
    χωρις μηχανη!ελπιζω να βοηθησα!
    καλησπερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα!! Καιρό έχω να περάσω!
    Φοβερά τα στολιδάκια.. καλές γιορτές να έχεις με όμορφες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά,να περνάς πολύ όμορφα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  24. Χρόνια πολλά, καλές γιορτές να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά, Αρετή μου! Αργησα αλλά ήλθα!
    Υπέροχα τα λευκά χριστουγεννιάτικα στολίδια σου!
    Αχ, κι εγω ήλπιζα οτι θα προλάβαινα να κάνω μερικά αλλά δεν τα κατάφερα! Του χρόνου!!!
    Φιλιά και καλή χρονιά να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλη χρονιαααα!Ευχομαι απο την καρδια μου να ειμαστε ολοι υγιεις,να δημιουργουμε και να ονειρευομαστε!!!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.