> AReTi's B.log: Τα αποτελεσματα της κληρωσης και καλο μηνα σε ολους!!

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Τα αποτελεσματα της κληρωσης και καλο μηνα σε ολους!!

 Αγαπημενοι μου φιλοι καλησπερα και καλο μηνα! Η πρωτη μερα του πρωτου μηνα της Ανοιξης, της πιο ομορφης εποχης (για μενα τουλαχιστον)!
 Θυμαμαι τωρα που στην αναρτηση  της πρωτης μερας του Χειμωνα  ειχα βαλει μια κινουμενη εικονα μ' ενα ζωακι που ελεγε " Υπομονη, μεχρι να' ρθει η Ανοιξη!" γιατι ο Χειμωνας φαινοταν οτι θα' ταν δυσκολος για πολλους ανθρωπους και λιγο πριν φυγει  και δωσει τη θεση του στην εποχη  που ο ζωοογονος ηλιος ζεσταινει την πλαση και τους ανθρωπους και δεν χρειαζονται  πια πετρελαιο, δυο παιδια, δυο φοιτητες στην πολη μας, τρια μολις χιλιομετρα απ' το σπιτι μου, εχασαν τη zωη τους και τρια αλλα αγωνιζονται στην εντατικη για να την κερδισουν, απο τις αναθυμιασεις, στη προαπαθεια τους να ζεσταθουν μ' ενα αυτοσχεδιο μαγκαλι! Το 2013! Το εμαθα το μεσημερι  μολις επεστρεψα απ' το σχολειο και σοκαριστηκα, εξαγριωθηκα! Η κριση δεν ειναι πια οικονομικη, εγινε ανθρωπιστικη! Αν κατι κερδισαμε τα τελευταια 30 χρονια ειναι το δικαιωμα και η δυνατοτητα σε ολα τα παιδια (ανεξαρτητα απ' την καταγωγη τους) να σπουδασουν, κατι που δεν ισχυε παλιοτερα. Μαλλον, λοιπον καταφεραν τα σαινια που κυβερνουν αυτη τη χωρα να μας γυρισουν σε δυο μολις χρονια, πεντε τουλαχιστον δεκαετιες  πισω!
Τα παιδια μου εχουν τις σπουδες μπροστα τους και τρεμω στη σκεψη οτι την πανεπιστημιακη μορφωση που καταφεραν οι γονεις μας  να   προσφερουν σ' εμενα και στην αδερφη μου, με την ταπεινη δουλεια τους  μπορει να μην  εχω  τη  δυνατοτητα να τους  την  προσφερω εγω με τον αντρα μου.
Ειχα και μια κληρωση να κανω σημερα! Αν και τα δωρακια σας δεν προλαβα να τα τελειωσω , διοτι μια ιωση με κρεβατωσε ολη σχεδον την προηγουμενη εβδομαδα,ας κανω την κληρωση και αυριο σας δειχνω και τα δωρα!
 Συμπεριελαβα στην κληρωση, ελπιζοντας πως δε θα'χετε αντιρρηση και καποιες φιλες που περασαν να ευχηθουν για τα γενεθλια της Μυρσινουλας,δεδομενου οτι και ο αριθμος των δωρων ειναι μεγαλουτσικος, ετσι οι συμμετοχες εφτασαν τις 32! Προσπαθησα να κανω την κληρωση ηλεκτρονικα, αλλα δεν τα καταφερα, οποτε εγραψα τα ονοματα χειρογραφα και η κληρωση εγινε απ' τον γιο μου με τον γνωστο παραδοσιακο τροπο!
Σας ευχαριστω όλους για τις συμμετοχες, για τις ευχες και για τα γλυκα σας λογια!

Οι τυχεροι λοιπον ειναι:










Συγχαρητηρια σε ολες σας! Μεσα στο Σαββατοκυριακο θα σας δειξω τα δωρακια και την Δευτερα θα σας τα στειλω!  Φιλακια πολλα και καλο Σαββατοκυριακο!


  

31 σχόλια:

  1. Αρετή μου είμαι πολύ χαρούμενη !!! Σε ευχαριστώωωωω κοιτούσα τα ονόματα και λέω μπα σιγά μην είμαι μέσα και τσουπ είδα το όνομα μου! Φιλιά πολλά ανυπομονώ να δω τι μας ετοιμάζεις ειμαι πολύ ενθουσιασμένη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητηρια Γεωργια μου! Παντα τυχερη να εισαι! Το μονο που μπορω να σου πω ειναι πωε τα ετοιμαζω με πολλη αγαπη κι' ελπιζω να σας αρεσουν!
      Καλο ξημερωμα!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια σε όλες τις τυχερούλες και σε σένα βέβαια για τα δωράκια σου.
    Τραγική η ιστορία των φοιτητών! Απίστευτη!!! Κρίμα!!!
    Καλό μήνα, Αρετή μου, καλή Άνοιξη και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαριαννα μου!Α, ναι! Κερδισα κι' εγω δωρακια, πολυ το χαρηκα οταν μου' ρχονταν τα συγχαρητηρια μηνυματακια! Τωρα εχω χαρα και αγωνια, αν θα αρεσουν, που δινω δωρακια! Όλα καλα και για σενα ευχομαι Μαριαννα!

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ αν και δεν το περίμενα ειλικρινά! Μάλλον θα ήταν απο το σχόλιο που άφησα για τα γενέθλια της μικρούλας σας!

    Μακάρι να είναι το ίδιο τυχερός και όμορφος ο μήνας για όλους μας!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου' δωσαν μεγαλη χαρα και με συγκινησαν οι ευχες σας για τα γενεθλια της πριγκιπεσσας μας που ενοιωσα την αναγκη να σας συμπεριλαβω στην κληρωση δεδομενου οτι και ο αριθμος των δωρων ηταν μεγαλουτσικος! Συγχαρητηρια κι' ελπιζω να μην εχεις αντιρρηση για την πρωτοβουλια μου αυτη! Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  4. καλό μήνα Αρετή!! συγχαρητήρια στα τυχερά κορίτσια! όσο για την είδηση στεναχωρήθηκα τόσο πολύ σήμερα μόλις το άκουσα.. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηνα και σε σενα evonita μου! Ειναι τραγικο, πραγματικα! Φιλακια!

      Διαγραφή
  5. πωπω καλο μας μηνα!κερδισα δωρο;ειμαι ενθουσιασμενη!!!δεν μου συμβαινει συχνα!σ'ευχαριστουμε ολες πολυ πολυ!!!
    την δυσαρεστη ειδηση για τα παιδια,μου την μετεφεραν, δεν την ακουσα στις ειδησεις και εχω σοκαριστει!ο φοβος που εκφραζεις για το μελλον των παιδιων σου, ειναι ακριβως ο ιδιος με τον δικο μου!ισως ενα πιατο φαγητο, ενα ποτηρι γαλα-κουτσα στραβα να βρουμε γι'αυτα.οταν ομως ερθει η ωρα να τους προσφερουμε παιδεια και πανεπιστημιακη μορφωση, το γεγονος να μην ειμαι σε θεση οικονομικη να το κανω, με σκοτωνει!!!και αυτο δεν συνεπαγεται επαγγελματικη αποκατασταση αλλα προσωπικη καλλιεργεια!πως θα μπορεσω να κοιταξω το παιδι μου στα ματια και να του πω δεν μπορω, δεν εχω;μεγαλη κουβεντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα, συγχαρητηρια και παντα τυχερη να εισαι!
      Ο προβληματισμος σου ειναι αυτος ακριβως που ειχα στο μυαλο μου! Φιλακι πολλα!!

      Διαγραφή
  6. Τραγικό αυτό που συνέβη στα παιδιά, μας συγκλόνισε όλους, μας εξαγρίωσε!!!!
    Αν είναι δυνατόν!!!! Τις μανάδες σκέφτομαι και βουρκώνω..... Είναι τουλάχιστον απάνθρωπο αυτό που συμβαίνει!!!!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα γλυκό μήνα, τον πρώτο της άνοιξης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Φιλια μου! Αυτο θεωρω κι' εγω ασηκωτο, ο λογος που εφυγαν τα παιδια: η ανεχεια.
      Σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!Καλό μήνα!!Τί νά πώ!Έτσι όπως καντάτησαν τήν χώρα μας,εύχομαι νά είναι τό τελευταίο .Συγχαρητήρια στίς νικήτριες!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Δημητρα και καλο μηνα! Εννοειται πως πρεπει να ειναι τα τελευταια θυματα αλλα κι αυτα ειναι παρα πολλα!να ειναι το

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!Καλό μήνα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρετή μου αυτό το γεγονός συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, ποιός γονιός δεν το άκουσε και δεν ανατρίχιασε;
    Προ μηνών έφυγε με τον ίδιο τρόπο από τη ζωή ένα ζευγάρι ηλικιωμένων στο χωριό που μεγάλωσα.Εκει, βέβαια, δεν υπήρχε οικονομικό θέμα, απλά οι παπούδες ήρθαν για λίγες μέρες στο πατρικό τους και καθυστέρησε η παραδοση του πετρελαίου από το βενζινάδικο που βρίσκεται αρκετα μακριά. Σε κάθε περίπτωση τέτοια γεγονότα είναι αδιανόητα σε μια πολιτισμένη χώρα.

    Συγχαριτήρια στις τυχερές και καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδιανοητα και τραγικα Νικη μου! Ποσο πολιτισμενη ομως ειναι μια χωρα που αφηνει τους πολιτες της χωρις υγεια και παιδεια?
      Καλο μηνα!

      Διαγραφή
  10. Τραγικό και άδικο αυτό που συνέβη στη Λάρισα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Αρετή μου. Η είδηση για τον άδικο χαμό των παιδιών, μας συγκλόνισε όλους... Τι να πω, έχω θυμώσει πάρα πολύ!!!! Ο Θεός ας δώσει δύναμη στους γονείς τους, να το αντέξουν -αν αντέχεται κάτι τέτοιο-.
    Συγχαρητήρια στις τυχερές φίλες!!!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γειά σου και πάλι Αρετή... Ειλικρινά δε ξέρω τι να πω, ευχαριστώ πολύ για το δώρο. Μάλλον αυτό αρκεί νομίζω. Να είσαι βέβαιη πως θα εκτιμηθεί δεόντως... (όντας αγοράκι ο ίδιος, υποθέτω θα γίνει δώρο με τη σειρά του από μένα, για κάποια κοπέλα, μια που νομίζω θα της ταιριάζει πιο πολύ).

    Όσο αφορά τα στοιχεία της διεύθυνσης μου που μου ανέφερες στο blog, θες να στα στείλω σε κάποιο email???

    Κατα τ' άλλα, σχετικά με το κείμενο, το σχόλιο σου περί οπισθοδρόμησης πέντε δεκαετίες πίσω βρίσκω πως είναι πολύ σωστό. Αν και θεωρώ πως τότε κάποια πράγματα ήταν περισσότερο "αγνά" τουλάχιστον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Αρετή μου,καλό μήνα!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! :) Πάω να σου στείλω e-mail..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρετή μου
    επειδή το Σ/Κ είχαμε τα 40 του μπαμπά μου,δεν μπήκα στα μπλογκς κι έτσι σχολιάζω τώρα τούτη την ανάρτηση.
    Να σου πω οτι δε πιστεύω οτι έμεινε δάκρυ αδάκρυτα απο την τραγωδία που σκέπασε την Ελλάδα ολόκληρη,άσχετα αν παίχτηκε στη Λάρισα. Είμαστε όλες μάνες και μπορούμε να νοιώσουμε τον πόνο αυτών των γονέων που στερούμενοι πολλές φορές οι ίδιοι, στέλνουν τα παιδιά στους οπουδήποτε στην Επικράτεια προκειμένου να τα εφοδιάσουν με γνώσεις για να εξασφαλίσουν ένα καλλίτερο μέλλον. Είναι τραγικό αυτό που συνέβη,είναι απαράδεκτο αυτό που μας συμβαίνει καθημερινά.
    Βιώνουμε μία κατρακύλα ηθικών αξιών άνευ προηγουμένου. Ουδενός ιδρώνει τ αυτί που ένας λαός στενάζει χωρίς ουσιαστικά να φταίει. Που κόσμος πεινάει και ψάχνει στα κσουπίδια για τον επιούσιο, που οικογένειες λιμοκτονούν άνεργες,που τα παιδιά ,το μέλλον τούτου του Τόπου φεύγει στο εξωτερικό για αποκατάσταση, που εμείς που ακόμα εργαζόμαστε δεν ξέρουμε τι μας περιμένει αύριο κι αν βρεθούμε με μία υπουργική απόφαση εκτός σαν την τριχα απο το ζυμάρι, που σκεφτομαστε ν αρρωστήσουμε γιατί ίσως να μην έχουμε να πληρώσουμε τα φάρμακα.
    Και όλα αυτά γιατί; Γιατί κάποιοι με την επιλογή μας (αφού ΕΜΕΙΣ τους ψηφίσαμε) και με την ανοχή μας (αφού βλέπαμε...) μας έφεραν σ αυτό το σημείο που θέλει χρονια να ανακάμψει, χωρίς αιδώ,χωρίς ηθικές αναστολές,χωρίς μεταμέλεια. Τους μαζεύουμε έναν έναν στις φυλακές και τους ταϊζουμε απο το υστέρημά μας,αντί να δημευθούν άμεσα οι περιουσίες τους.
    ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ,απλά σταθήκαμε άβουλοι οταν βλέπαμε οτι αυτοί τα έτρωγαν.
    Τα παιδιά μας δεν μπορούν να γίνουν αμνοί στο θυσιαστήριό τους. Είναι άδικο να πληρώνουν αθώοι. ΕΛΕΟΣ.
    Συμπάσχω μ αυτές τις μανάδες και ντρέπομαι γιατί αισθάνομαι τυχερή που έχω τα παιδιά μου και ζουν στο εξωτερικό (αφού οι Πατρίδα τους έκλεισε τις πόρτες της επιβίωσης) κι επιβιώνουν τη στιγμή που κάποια άλλα,της τάξης μας, χάνονται τόόόσο άδικα.
    ΣΥΓΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΆΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΏΡΟΥ, ΌΜΩς ΕΊΜΑΙ ΘΥΜΩΜΈΝΗ, ΠΟΝΆΩ & ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Χαρα, καταρχην να ειστε ολοι καλα να θυμαστε τον μπαμπα σου! Δευτερον, αν ηξερες ποσες φορες εχω πει σε εντονο τονο ολα αυτα που εγραψες, ιδωτικα και ποσες φορες αρχισα να γραφω στο blog και σταματησα για να μην φανω ως μαινομενος ταυρος? Τι να σου πω, με βρισκεις συμφωνη σε ολα. Σκεψου μονο οτι βγηκαν καποιοι χαραμοφαηδες (βλ. Αδωνις)και για την τραγωδια των παιδιων ειπαν οτι εφταιγε η παιδεια που δεν τους εμαθε τι προκαλει το μονοξειδιο του ανθρακα. Ακουσον, ακουσον! Το 2013! Εγω το εχω πει απειρες φορες οτι αφου τους το επιτρεπουμε, καλα μας κανουν. επρεπε να ειχαμε ξεσηκωθει ολοι (κι' εννοω ολοι) απ' την αρχη! Φιλακια!

      Διαγραφή
  15. Τι να πω για τα παιδιά, Αρετή! Νιώθω κι εγώ, όσα νιώθουμε όλοι...
    Για την κλήρωση... χαίρομαι τόσο μα τόσο πολύ που είμαι ανάμεσα στις τυχερές!!! Θα επικοινωνήσω αμέσως μαζί σου!!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Συγχαρητήρια και στις υπόλοιπες τυχερές!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τί να σχολιάσεις για τα παιδιά Αρετή μου!!! Όλοι νιώθουμε τον ίδιο θυμό, τον ίδιο πόνο και την ίδια απόγνωση. Πολύ συχνά αναρωτιέμαι πού ακόμα θα φτάσουμε;;;; Πάντως συμφωνώ με τη Χαρά...
    Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ..Ευλογημενη Σαρακοστη..να σαι καλα..για ν'αφηνει ο Κυριος να γινονται ολα αυτα Εκεινος ξερει..Μεινον μεθ'Ημων..μεινε Μαζι μου Κυριε..οι τυχερες να απολαυσουν τα δωρακια σου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ...ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αρετή μου το παρέλαβα σήμερα! Και σήμερα έχω και τα γενέθλιά μου! Σε τίμησα δεόντος στην σημερινή ανάρτηση,ηταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω!

    http://melikaikanella.blogspot.gr/2013/03/blog-post_20.html

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί το δωρο σου είναι υπέροχο! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΡΕΤΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΗΝΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΕΡΘΩ!!!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αρετη μου σε ευχαριστω πολυ πολυ μου εδωσες μεγαλη χαρα να εισαι καλα γλυκια μου!!!!!!Για τα παιδια τι να πω αισθανομαι θυμο Αρετουλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.