> AReTi's B.log: Έτοιμα τα δωρακια σας και ειναι μικρα εργα τεχνης!

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Έτοιμα τα δωρακια σας και ειναι μικρα εργα τεχνης!


Επιτελους, τα δωρακια που σας υποσχεθηκα ειναι ετοιμα! Τα ετοιμασα με πολλη αγαπη για εσας  και ελπιζω να σας αρεσουν!



Άνοιξη μπαινει και ειπα να σας χαρισω κοσμηματα με λουλουδια και πεταλουδες! 
Αλλά δεν ειναι συνηθισμενα λουλουδια, ειναι λουλουδια εργα τεχνης!
Αν, ας πουμε με την πρωτη ματια βλεπετε σ' αυτο το κοσμημα ενα φωτεινο ηλιοτροπιο, τοτε πρεπει να το κοιταξετε λιγο πιο προσεκτικα!
Η Αμερικανίδα καλλιτέχνης Cecelia Webber, όταν δε ζωγραφίζει με τις μαύρες μπογιές της σε καμβάδες, ασχολείται με τη φωτογραφία και τη ψηφιακή επεξεργασία εικόνας, με έναν τρόπο σχεδόν μαγικό.
Προσπαθώντας να προβάλλει την ομορφιά του -παρεξηγημένου και εγκλωβισμένου σε σεξιστικές διαθέσεις- ανθρώπινου σώματος, το παραλληλίζει και το χρησιμοποιεί σαν δομικό στοιχείο σε δύο από τα πιο όμορφα και πολύχρωμα “θαύματα” της φύσης: τα λουλούδια και τις πεταλούδες. Ο άνθρωπος με την φύση γίνονται ένα και το γυμνό σώμα μπορεί να είναι τόσο όμορφο όσο είναι ένα ροδοπέταλο..



Δεκάδες ανθρώπινα σώματα, κατάλληλα χρωματισμένα, τοποθετούνται πλάι πλάι σε διάφορες πόζες ώστε η τελική τους εικόνα να σχηματίζει έναν ανθό, ένα φύλλο, έναν καρπό ή μια κάμπια που στη συνέχεια θα γίνει μια πολύχρωμη πεταλούδα. Η αρμονία της εικόνας δημιουργεί μια επιτυχημένη ψευδαίσθηση, ώστε ο θεατής θα πρέπει να παρατηρήσει προσεκτικά την εικόνα για να διαπιστώσει πως δεν είναι απλά μια φωτογραφία ενός φυτού. Αλληλένδετες όμορφες εικόνες, ενώνονται και δημιουργούν μια ενιαία εικόνα ομορφιάς.Ποζάροντας η ίδια ή κάποιος εθελοντής, η κάθε πόζα απαθανατίζεται σε δεκάδες λήψεις. Στη συνέχεια η κατάλληλη φωτογραφία, με τη βοήθεια του Photoshop, περιστρέφεται και τοποθετείται στη σωστή θέση για να ενωθεί με τις υπόλοιπες — αρκετές φορές για να επιτευχθεί το τελικό αποτέλεσμα, χρειάστηκαν πάνω από… 700 layers παραλλαγών! Αφότου η ενιαία εικόνα αποκτήσει την επιθυμητή μορφή, τα σώματα που την αποτελούν χρωματίζονται προσεκτικά. Μια διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει μέχρι και δυο ολόκληρους μήνες δουλειάς και πειραματισμών μέχρι να καταφέρει η δημιουργός να αποτυπώσει στην πραγματικότητα αυτό που έχει φανταστεί.



Η Cecelia υποστηρίζει:
Άρχισα να δημιουργώ τις συνθέσεις μου όταν παρατήρησα μια φωτογραφία της πλάτης μου που έμοιαζε με πέταλο. Από εκεί και έπειτα, έμεινα γοητευμένη με αυτό τον παραλληλισμό και προσπάθησα σιγά σιγά να δημιουργήσω οργανικές εικόνες με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια.
Μα, δεν είναι το ανθρώπινο σώμα ένα θαυμάσιο πράγμα, που δεν του αξίζει τίποτα λιγότερο από το να γιορτάζεται;



Δεν συμφωνειτε οτι ειναι φωτογραφικα εργα τεχνης?
Σκεφτηκα λοιπον να τα κανω κοσμηματα και να κλεισω ολη την ομορφια τους σε  υγρο γυαλι! 
Ελπιζω να σας αρεσει το αποτελεσμα!
Οι 11 λοιπον νικητριες της κληρωσης ( τα ονοματα τους ειναι στην προηγουμενη αναρτηση) παρακαλουνται να παραλαβουν το βραβειο
απ' το blog μου  με πολλη αγαπη και να μου στειλουν τα στοιχεια της διευθυνσης τους  για να τους στειλω τα δωρακια τους  με την ευχη να ειναι καλοφορετα και να τα απολαυσουν!
Να ειναι παντα τυχερες!
Καλη εβδομαδα σε ολους και φιλια πολλα!




51 σχόλια:

  1. Πανέμορφα είναι!...Να τα χαρούνε οι τυχερούλες που τα κερδίσανε!
    Να είσαι καλά Αρετή!...Όμορφη εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν! Ελπιζω ν' αρεσουν και στις αποδεκτριες! Καλη εβδομαδα και φιλια πολλα1!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία!
    Αρετούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ!

    Φιλάκια πολλά, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σ' αρεσουν! Περιμενω τα στοιχεια σου! Καλη εβδομαδα! Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  3. Έμεινα άφωνη!!!!!Είναι υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πανέμορφα ευχαριστούμε πάρα πολύ!! Δεν βρίσκω το e-mail σου για να σου στείλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ που σ' αρεσουν Κατερινα μου! Το email υπαρχει πανω αριστερα στη σελιδα αλλα στο γραφω κι' εδω:areti.boboti@gmail.com Καλη εβδομαδα! Φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
    2. :) εντάξει..μάλλον πρέπει να πάω οφθαλμίατρο!!
      Ευχαριστώ πολύ και πάλι!! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  5. Είναι πανέμορφα!!
    Πολύ καλή η σκέψη σου να χρησιμοποιήσεις αυτέ τις εικόνες και το αποτέλεσμα είναι φανταστικά,ανοιξιάτικα κοσμήματα!
    Μπραβο Αρετούλα, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βάζεις και τίποτα οδηγίες για εμας τις υπόλοιπες που δεν το έχουμε και πολύ το σπορ του κοσμήματος;...

      Διαγραφή
    2. Χαιρομαι που σου αρεσαν Νικη! Ειναι πολυς καιρος που ειδα τις συγκεκριμενες εικονες και μου' καναν κλικ και τις ειχα στο μυαλο μου! Αυτες μαλιστα οι εικονες με κινητοποιησαν και τις χρησιμοποιησα για να φτιαξω πρωτη φορα κοσμηματα με υγρο γυαλι. Η πρωτη αποπειρα ομως ηταν αποτυχημενη διοτι εκτυπωσα τις εικονες σε φωτογραφειο και φωτογραφικο χαρτι για να εχω την καλυτερη αποδοση στα χρωματα αλλα τα χρωματα τα φωτογραφικα ειναι πολυ διαλυτα, ετσι, μολις εβαλα το υγρο γυαλι μισοδιαλυθηκαν. Αυτα εγιναν πριν ενα χρονο περιπου. Τωρα προσφατα τις εκτυπωσα σε ψηφιακη εκτυπωση αλλα η ποιοτητα του χαρτιου δεν ηταν καλη και τ' αφησα στην ακρη.Αυτες οι εκτυπωσεις εγιναν σ' ενα εξαιρετικο μαγαζι στη Λαρισα με τελεια ποιοτητα και προχωρησα. Σου' πα καποια μυστικα, δεν εχεις παραπονο? Αν θελεις και tutorial, πολυ ευχαριστως να το βαλω στο προγραμμα! Καλη εβδομαδα και σε σενα!! Φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. Αρετή μου έφτιαξες τη μέρα, τη βδομάδα ,το μήνα! Νάσαι καλά πάντα να δημιουργείς, να μοιράζεσαι,να παίρνεις απο τη χαρά των άλλων που εσύ μοιράζεις!
    Μ εντυπωσίασε η Τέχνη (γιατί περί αυτού προκειται) και η φαντασία της συγκεκριμένης δημιουργού και θ ανυπομονώ να δω κι απο κοντά το κοινό σας (πλέον) θαύμα.
    Ευχαριστώ λοιπόν τη θεά Τύχη που μ επέλεξε και Ευχαριστώ και σένα για την όμορφη σκέψη δώρου.τα στοιχεία μου θα στα στείλω με μέιλ.
    Φιλάκια πολλά, Καλή δημιουργική, ανοιξιάτικη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δικη μου μερα εφτιαξε με τα καλ λογια και τον ενθουσιασμο ολων σας! Αν βγει αληθινη η ευχη που μου δινεις, δε θελω και τιποτε αλλο!Σ' ευχαριστω για τα καλ σου λογια και για την συμμετοχη!Καλη εβδομαδα με δημιουργικοτητα και για σενα Χαρα μου! Φιλακια!!

      Διαγραφή
  7. μπραβο βρε Αρετη.........εργα ανωτερης τεχνης....χαχαχααχα......της τεχνης της φιλιας!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρετή είναι πανέμορφαααααα, τόσο ιδιαίτερα, χοροπηδάω απο τη χαρά μου κι ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο, να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να μας εμπνέεις, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με ενα εργο μου σου εδωσα τοση χαρα, τοτε για μενα ειναι διπλη η χαρα! Σ' ευχαριστω για την συμμετοχη και περιμενω τα στοιχεια σου στο email μου (ειναι πανω αριστερα). Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  9. Όντως μικρά έργα τέχνης!Πολύ όμορφη η σκέψη σου να τα μετατρέψεις σε κοσμήματα.Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστω για τα καλα σου λογια Αναστασια μου! Καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα ,καλή εβδομάδα ,να χαρουν τα δωράκια τους εύχομαι οι τυχερές,είναι πανεμορφα.Οταν είδα πρώτη φορά αυτές τις εικόνες στο διαδύκτιο εντυπωσιάστηκα πολύ πολύ προτότυπη ιδέα της καλλιτέχνιδας να χρησιμοποιήσει ανθρώπινα σώματα.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτοτυπη η ιδεα και πολυ ομορφο το αποτελεσμα! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  11. Αρετουλα μου καλη εβδομαδα να εχεις!!!!Ειμαι πολυυυυυ χαρουμενη που ειμαι μια απο τις τυχερες!!!!!Να εισαι καλα γλυκια μου και παλι σε ευχαριστω πολυ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι' εγω σ' ευχαριστω για την συμμετοχη και παντα τυχερη να εισαι, σου ευχομαι! Περιμενω τα στοιχεια στο email ( ειναι πανω αριστερα). Φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
  12. τα μενταγιόν είναι πραγματικά υπέροχα!Σε ευχαριστώ!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σ' ευχαριστω για την συμμετοχη!Περιμενω τα στοιχεια σου στο email( areti.boboti@gmail.com) Φιλια!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!Χάρηκα πάρα πολύ που είμαι μια απο τις τυχερές!!!!Είναι πανέμορφα αυτά που ετοίμασες!!!Σ'ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!!και για το βραβείο φυσικά!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για την συμμετοχη σου! Περιμενω τα στοιχεια σου! Φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
  14. ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!σ'ευχαριστουμε πολυ πολυ!σου στελνω mail και περιμενω με αγωνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσουν και σ' ευχαριστω για την συμμετοχη σου! Φιλια πολλα!!Περιμενω τα στοιχεια σου!

      Διαγραφή
  15. Είναι πανέμορφα! Ειλικρινά καταπληκτική δουλειά και πολύ έξυπνη ιδέα να θυμίζουν άνοιξη μιας και την υποδεχτήκαμε αυτές τις μέρες!! Σου έχω ήδη στείλει εμαιλ, ελπίζω να το έχεις πάρει!

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Καλη Ανοιξη λοιπον για ολους μας! Το πηρα αλλα στοιχεια δεν νομιζω οτι ειδα! Θα το ξαναδω! Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
    2. Μόλις κατάφερα να δω το εμαιλ σου! Σου έχω στείλει απάντηση!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Αρετή μου καλό μήνα. Πόσο όμορφα δωράκια έφτιαξες , είναι όλα πανέμορφα , συγχαρητήρια στις τυχερές.
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αρετή μου καλώς σε βρίσκω και εγώ και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλογκ μου!!!Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες,μπράβο πολλή προσεγμένη δουλειά!!!!Φιλάκια και θα τα λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες sophie μου και σ' ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Θα χαρω να τα λεμε! Φιλια!!

      Διαγραφή
  18. Ουάου!! Αρετή, είναι πανέμορφα!!! Εαν δεν μας έλεγες τις ιστορίες των φωτογραφιών, δεν υπήρχε περίπτωση να καταλάβω με την πρώτη ματιά πως δεν πρόκειται για πραγματικά λουλούδια!!! Πανέμορφοι πίνακες, γίνανε υπέροχα κοσμήματα!! Μπράβο σου!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!!
    Φιλιά!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φανταστική δουλειά και από τις δυο σας΄Οι πίνακες μοναδικοί και η ιδέα σου να τους κάνεις κοσμήματα πολύ όμορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα, τυχερες οσες τα κέρδισαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. °º✿✿
    °º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
    º° ✿✿ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς σε βρήκα, Αρετή μου! Είναι υπέροχα και η επιλογή των έργων τέχνης με τις "ψευδαισθήσεις" πολύ ενδιαφέρουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εισαι πολυ ευρηματικη!Κταπληκτικα,απιθανα,υπεροχα και πολυ κουλτουριαρικα τα δωρα που σοφιστικες για την BLOGοπαρεα σου.Ευγε και παλι ευγε αδερφακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλωσόρισες Αρετή στο μπλογκ μου και στην παρέα μας. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή συνέχεια. Και γω θα χαρώ να τα λέμε.Μόλις έγινα και γω μέλος στο όμορφο μπλογκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φοβερή δουλειά...Μπράβο σου!!
    Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο...Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πω πω!!!! Ανθρώπινα σώματα ε; Απίστευτο, μαγικό, υπέροχο!!!
    Μπράβο για τα κοσμήματα που δημιούργησες πάνω σε αυτή την πρωτότυπη και υπέροχη ιδέα Αρετή μου!!!
    Να τα χαρούν οι τυχερές.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Αρετή μου!
    Πέρασα για να σου ευχηθώ!
    Να περάσεις ένα πολύ όμορφο τριήμερο, παρέα με τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΜΑ ΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!
    ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ;
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΠΑΙΖΕΙ ΚΡΥΦΤΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικα τα δωρακια σου!Τυχερες αυτες που τα πηραν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.