> AReTi's B.log

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

 Αγαπημένοι μου blogοφίλοι γράφω για να κάνω μια διευκρίνηση κι ελπιζω να εκανα και τη διορθωση. Η φιλη Maria kladi μου εγραψε στον προσωπικο μου λογαριασμο mail οτι δεν μπορεσε να μου στειλει μηνυμα στο blog επειδη ζηταει λεκτικη επαληθευση. Την ευχαριστω που μ' ενημερωσε γιατι δεν ειχα ιδεα. Το εψαξα και ειδα οτι ειναι αρκετα ενοχλητικη και κουραστικη ρυθμιση γι αυτους που θελουν ν' αφησουν ενα σχολιο.Λυπαμαι αν ,εν αγνοια μου , υπέβαλλα και άλλους φίλους bloger σε τετοια ταλαιπωρια. Διορθωσα κάποιες ρυθμισεις στα σχολια κι ελπιζω οτι ειχε αποτελεσμα. Στειλτε μου ενα σχολιο για να το επιβεβαιωσουμε. Κι ελεγα κι εγω κανεις δε με καταδεχεται να  αφησει ενα σχολιο. Καληνυχτα σε ολους!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.