> AReTi's B.log: Βραβεια για τα παιδια

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Βραβεια για τα παιδια

Καλησπερα αγαπημενοι μου blogοφιλοι!Ότι μ' αρεσουν οι κατασκευες γενικως φαινεται απ' την υπαρξη αυτου εδω του ιστοτοπου.Την προτιμηση μου στις κατασκευες με ανακυκλωσιμα την εχω δηλωσει πολλες φορες. Η ανακυκλωση λοιπον βρηκε παλι θεση στην κατασκευη των βραβειων ως κινητρο για τα παιδια στο σχολειο.



Τον Γεναρη, λιγες μερες  μετα την επιστροφη μας στο σχολειο απ ' τις χριστουγεννιατικες διακοπες  καθιερωσαμε τα βραβεια (αυτοκολλητακια) ως επαινο σε μια καλη συμπεριφορα των παιδιων. Όποιος λοιπον στο τελος του μηνα ειχε τα περισσοτερα βραβεια θα επαιρνε ενα δωρο απο μενα. Τελειωσε  λοιπον ο Γεναρης και τρια κοριτσια ισοψηφισαν.
Μετα απο σκεψη λοιπον προτιμησα να τους φτιαξω μια κατασκευη απο ανακυκλωσιμα υλικα για να δουν ακομη μια φορα οτι δεν χρειαζεται να ξοδεφτουν  χρηματα για να χαρουν  παιρνοντας ενα δωρο.
Τους εφτιαξα λοιπον απο μια τσαντουλα χρησιμοποιωντας ως βαση κουτι απο δημητριακα.(Για πρωτη φορα ειχα δει αυτη την ιδεα περυσι στο πανεμορφο blog  της Ανεραιδας. ).Την εκοψα για να μην ειναι  στενομακρη και πολυ μεγαλη για τα μικρα παιδια και την εντυσα με γαλαζιο βελουτε (αυτο το χρωμα ταιριαζε με τα επομενα μοτιβα μου )για να κρυψω τα σκουρα χρωματα του κουτιου.
Απ τη μια πλευρα κολλησα το εξωφυλλο ενος διαφημιστικου απο super market που απεικονιζε την barbie.Απ' την αλλη κολλησα με decoupage την εικονα της barbie νεραιδας απο μια χαρτοπετσετα που ειχαμε στο σχολειο απο γενεθλια. 
Τονισα τα περιγραμματα με μπλε κορδονι και λιγο τουλι με βελουτε που μου βρεθηκε στο σχολειο. Τα χερουλια ειναι  απο τσαντες μαγαζιων που τα κραταω πριν τις πεταξω (αν εχουν χαλασει, αλλιως τις κραταω ολοκληρες).
Μαλιστα με τους πειραματισμους  βγηκαν δυο εκδοχες και σας τις παρουσιαζω .






Θελω να σας πω οτι στα παιδια αρεσαν παρα πολυ, τα κοριτσια που τις πηραν ευχαριστηθηκαν και καμαρωναν , το δε κινητρο για βραβειο επιασε. Τα περισσοτερα παιδια προσεχουν την συμπεριφορα τους, βαζουν το μυαλο τους να σκεφτεται για να πουν σωστα πραγματα οταν κουβεντιαζουμε και δουλευουμε ενα θεμα, τακτοποιουν πιο προθυμα για να παρουν βραβειο στο τελος του μηνα. Φυσικα θα φροντισω να παρουν ολα τα παιδια απο ενα ως το τελος του χρονου.
Εσας πως σας  φανηκε? Θα χαρω να μου πειτε την γνωμη σας! 
Παρασκευουλα σημερα! Καλη ξεκουραση λοιπον και να περασουμε ενα υπεροχο και δημιουργικο Σαββατοκυριακο ολοι!
Φιλια πολλα!!

28 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ιδέα για τα βραβεία και πολύ όμορφες οι τσαντούλες!!!!!Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι όμορφες οι τσαντούλες αλλα πιό όμορφη η σκέψη να επιβραβεύεται το κάθε παιδί,καλή συνέχεια και πάντα ωραίες σκέψεις και κατασκευές εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νελη μου! Ειναι οπως τα λες: το δωρο ειναι συμβολικο, η ιδεα του βραβειου ομως τα εχει κινητοποιησεικαι ταυτοχρονα χαιρονται με την επιτυχια του αλλου παιδιου. Με τετοιες διαδικασιες ομως πρεπει να ειναι κανεις πολυ προσεκτικος, να μην αδικησει καποιο παιδι, να μην χαριστει σε καποιο αλλο, να μην αφησει καποιο παραπονεμενο γιατι μιλαμε και για πολυ τρυφερες ηλικιες.Σ' ευχαριστω για τις ευχες και καλο Σ/Κ σου ευχομαι!!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτική ιδέα Αρετούλα, πανέμορφες οι τσαντούλες!
    Είμαι σίγουρη ότι τα παιδιά σε λατρεύουν και δεν έχουν άδικο βέβαια!

    Πολλά φιλάκια, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεια ειναι Μαιρουλα μου οτι οταν παιδια εισπρατουν αγαπη, ενδιαφερον και κατανοηση στο επιστρεφουν στο πολλαπλασιο και αυτο ειναι που σε βοηθα να αντεχεις ολα τα υπολοιπα! Φιλια πολλα και καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρίσκω Αρετη...Πέρα από κάθε προσπάθεια χειροτεχνικής δημιουργίας για μένα μετρά η διάθεση σου να βοηθήσεις τους μαθητές σου,πράγμα που σημαίνει οτι τους αγαπάς και νοιάζεσαι για αυτούς 'Οτι λοιπον κάνεις είναι υπέροχο και σωστό.... Καλό σου Σαβ/κο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλοσωριζω Εφη μου στο blogοσπιτακι μου και σ' ευχαριστω για την εκτιμηση σου και τα καλα σου λογια! Καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία ιδέα το βραβείο καλής συμπεριφοράς!!!!!! Μπράβο σου και γεια στα χεράκια σου για τις όμορφες τσαντούλες που τους έφτιαξες!!!!!!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευαριστω Φιλια μου για τα καλα σου λογια! Φιλακια και Χρονια πολλα κι' απο' δω!!!

      Διαγραφή
  6. καλώς σε βρήκα! πολύ όμορφες οι τσαντούλες θα ξετρελάθηκαν οι μικρούλες!
    καλή εβδομάδα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλοσωριζω Σοφια μου στο blogοσπιτακι μου! Χαιρομαι που σου αρεσαν και σου κι' εγω καλη εβδομαδα!Σε φιλω!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο συγκινητικό και ωραίο αυτό που σκεφτήκατε!!1 Βραβείο για τα παιδάκια . Μπράβο σας΄
    Πέρασα λοιπόν να αφήσω ένα βραβείο και για εσας που με περισσή αγάπη φροντίζετε τα παιδιά . Ελάτε να το πάρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βραβειο για μενα? Το πρωτο μου βραβειο απ' την αγαπημενη blogογειτονιτσα! Ειναι ιδιαιτερη τιμη για μενα και με μεγαλη χαρα θα περασω να το παραλαβω το συντομοτερο! Νικολ ευχαριστω πολυ, τα φιλια μου!!

      Διαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα Αρετή!!! :)
    Τι όμορφη ιδέα το δωράκι από ανακυκλωμένα υλικά για τις μαθήτριές σου!!! Κι εγώ είμαι της γνώμης πως κάτι τέτοια "πιάνουν" στα παιδιά!!! Το ιστολόγιό σου μου άρεσε πολύ και θα σε παρακολουθώ!!!
    Καλή δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζητουμενο ειναι να φθασουν τα παιδια στην αυτοπειθαρχια, αλλα ενα κινητρο παντα βοηθαει!Σε καλοσωριζω Φωτεινη μου στο blogοσπιτακι μου και θα χαρω να τα λεμε!Φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
  9. Και η ιδέα σου μου αρέσει μα περισσότερο αγάπησα τη διάθεσή σου να "διδάξεις" στα παιδιά, πράγματα πέρα από την αποστήθιση. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη μου γειτονισσα Μαιρη εχω τη χαρα μαζι με την δυσκολιες και την προκληση να δουλευω στο ωραιοτερο σχολειο, το νηπιαγωγειο όπου ακομα και την αποστηθιση( τραγουδια και ποιηματα) την κανουμε με τροπο ευχαριστο κι' οχι καταναγκαστικο.Χαιρομαι που περασες! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχη ιδέα!!! Μου αρέσει ο τρόπος της επιβράβευσης για να μάθεις σωστή συμπεριφορά στα παιδιά!
    Αλλά και τα δωράκια σου είναι τέλεια!!! Είμαι σίγουρη τα κοριτσάκια θα τις χαρούν τις νέες τους τσαντούλες!!!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικά δωράκια !!!!!μαρεσουν πολύ και θα τα χάρηκαν πολύ τα παιδια!!!!!!!μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλώς σε βρίσκω κι εγώ Αρετή!!! τις ιδέες σου και με τη βράβευση αλλά και με τις τσαντούλες, τις βρίσκω καταπληκτικές!!! οι τσαντούλες άπαιχτες, είμαι σίγουρη με πόση περηφάνια θα τις καμαρώνουν οι μικρές κυρίες!! πολύ όμορφες!!! :) φιλάκια, θα τα λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρετη ειναι πανεμορφες!!!!!Τα κοριτσακια θα χαρηκαν πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλως σε βρηκα και ευχαριστω που εισαι στους αναγνωστες μου Πριν λιγο το ειδα :)
    Πολυ ομορφες οι κατασκευες σου.Συγχαρητηρια.Καλη χρονια να εχεις γεματη υγεια αφου τωρα μπηκα για πρωτη φορα στο σπιτικο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπραβο Αρετη πολυ πολυ μοδατες κ barbie φυσικα..........μου αρεσε πολυ αυτη με το κομματι πανω απ τα χερουλια που χε διαφανες χαρτι νομιζω ηταν........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.