> AReTi's B.log: Άλλος για την Πάτρα;

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Άλλος για την Πάτρα;

 Είναι άλλοι κουμπαράδες καθ' οδόν για την Πάτρα; Απ' ότι διάβασα στο craftmakesmyday.blogspot.gr
ακόμη καταφθάνουν!
Πάντως η δική μου άμαξα με το φορτίο της έφτασε πριν λίγη ώρα  και συνεννοήθηκα με το Αντωνοπούλειο Ίδρυμα  και την Κλαύδια απ' τις χρυσομέλισσες να την υποδεχτούν με τιμές και δόξες! (ποιός είναι ψώνιο;) Χι! Χι!

Την αρχική ιδέα για την άμαξα μου την έδωσε ένα κουτάκι από ζαχαροπλαστείο με ημικυκλική σκεπή που αποτέλεσε και το βασικό σκελετό!
Το ενίσχυσα  με γυψόγαζα για να σκληρύνει και ακολούθησε πληθώρα υλικών:
mdf λεπτό, χαρτόνια, ξυλάκια -σφηνες από καμβαδάκια κ.α.






"Η Ιθάκη σ' έδωσε τ' ωραίο το ταξίδι!
Χωρίς αυτήν δε θα' βγαινες στο δρόμο!"
είναι το μήνυμα που τη  συνοδεύει.
Η αμαξούλα μου όμως δεν πήγε άδεια, δεν συμφέρει άλλωστε με τόσα διόδια να πηγαίνει κανείς μόνος του!
Της έδωσα λοιπόν και παρέα:


Ο 2ος κουμπαρας λοιπόν έγινε με ανάγλυφο ντεκουπάζ  με εικόνες από κουζίνα.


Τον έφτιαξα για την ηρωίδα Ελληνίδα νοικοκυρά που παλεύει να ταίσει την οικογενειά της με χίλιους δυο υπολογισμούς και οικονομίες!
Το καπάκι ανοίγει όποτε θέλουμε, οπότε ό,τι ψιλά έχουμε ρίξει μπορούμε ανα πάσα στιγμή να τα ξαναπάρουμε πίσω για ν' αγοράσουμε ψωμάκι, γαλατάκι και άλλα σε -άκι!




" Πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει τα περισσότερα 
αλλά αυτός που χρειάζεται τα λιγότερα".


Ο 3ος κουμπαράς είναι  ανοιξιάτικη πανδαισία!
Έγιναν  με τεχνική decoupage  τα λουλούδια
 και sospeso transparente οι πεταλούδες!







" Την Άνοιξη αν δεν τη βρεις, 
τη φτιάχνεις!"

Ο 4ος κουμπαράς  είναι τρενάκι με ζαχαρωτά στο χιόνι!
Έγινε με decoupage και πάστα χιονιού1





" Φρόντισε η ζωή σου να είναι σαν νιφάδα χιονιού!
Ν' αφήσεις δηλ. σημάδι κι' όχι λεκέ"

Κι' επειδή τρώγοντας έρχεται η όρεξη, έφτιαξα κι' ένα cupcake!
Το φούσκωμα στο cupcake έγινε με χαρτοπολτό και το τελείωμα με πάστα διαμόρφωσης!


Το κερασάκι είναι από πολυμερικό πηλό!
Σηκώνεις το κερασάκι, ρίχνεις μέσα το παραδάκι!



" Η αγάπη αψηφά τους νόμους της αριθμητικής.
Όταν διαιρείται πολλαπλασιάζεται"

Καλή επιτυχία σ' αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια 
και χίλια μπράβο σ' όσους την οργάνωσαν  και βρίσκονται 
στην Πάτρα για τ' αυριανά εγκαίνια!

Υ.Γ. Με την Πάτρα έχω ένα ιδιαίτερο δέσιμο μιας και πέρασα εκεί τα τέσσερα χρόνια των σπουδών μου και ήταν τέλεια!

57 σχόλια:

  1. Oλα είναι πολύ όμορφα ,από την ολάνθιστη άμαξα εποχής μέχρι και το κερασάκι στο γλυκάκι καλή επιτυχία στη εκθεση!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έφη μου! Οι ευχές όλων μας συνοδεύουν την έκθεση για "καλή επιτυχία"!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Kαταπληκτικοί οι κουμπαράδες, πολύ ωραία δουλειά!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Αρετή!!
    Μπράβο για την προσφορά σου...
    Μπράβο για τις δημιουργίες σου...
    Οι κουμπαράδες σου έγιναν φοβεροί! Καλή επιτυχία στην Πάτρα!! Πολλά φιλιά... - Αννιώ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου! Χαίρομαι που σ' άρεσαν και μακάρι όλοι να πουληθούν στην Πάτρα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. καταπληκτικα ολα! μα τι ωραια πραγματα φτιαχνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάχη μου! Κι' εμείς όταν είχαμε μια talibanoula στην αγκαλίτσα κι' ένα μωρό στην κοιλίτσαΙκαι για πολλά χρία ακόμα) δεν κάναμε τέτοια ωραία πράγματα!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα, Αρετή! Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου ! Μπράβο για τη συνεισφορά στην όλη προσπάθεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Pepi στο blogοσπιτάκι μου! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. πανέμορφα όλα Καλή επιτυχία να έχουν. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλη η έκθεση να γνωρίσει αποδοχή και επιτυχία, κατερινάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλή επιτυχία να έχουν Αρετή γιατί προορίζονται για καλό σκοποό. Είναι όλοι πολύ καλοί αλλά η άμαξα είναι φανταστική. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι ν' αποκτήσουν όλοι ιδιοκτήτη για τον καλό σκοπό!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Αρετούλη μου,έδωσες ρέστα!!!!!!!Η δε άμαξα ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ!Καλή τους επιτυχία!
    Θα κατέβεις?Εγώ φεύγω Παρασκευή.Αν είναι στείλε μου mail.
    Φιλιά κτμτρ και πάντα υπεροχες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου, έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα,σε μια περίοδο ιδιαίτερα πιεστική! Σ' ευχαριστώ πάντως πολύ πολύ και χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Μακάρι όλη ηέκθεση να γνωρίσει αποδοχή κι επιτυχία!
      Δεν ξέρεις ποσο θα ήθελα να είμαι στην Πάτρα, αλλά για μας είναι περίοδο εξετάσεων των παιδιών με κορωνίδα τις Πανελλαδικές που ξεκινά η κόρη μου αύριο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Εξαιρετικοί όλοι,καταπληκτικές οι ιδέες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο...ξεχωριστοί όλοι! Καλή επιτυχία και σ'αυτήν τη δράση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι! Χαίρομαι που σ' αρέσουν, είναι πολύ ενθαρρυντικό για μένα!
      Όλοι ευχόμαστε την επιτυχία αυτής της προσπάθειας!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχοι όλοι οι κουμπαράδες σου, Αρετή μου!!!! Γειά στα χέρια σου!! Η άμαξα (ή μάλλον ρουλόττα θα την έλεγα εγώ) είναι σκέτη γλύκα!! Το ίδιο όμως και το γλυκάκι με το κερασάκι!! Μπράβο και πάλι μπράβο! Καλή επιτυχία να έχει η έκθεση στην Πάτρα!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Marie-Anne μου!
      Δεν ήξερα ότι λένε ρουλόπα την άμαξα εποχής!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Μακάρι να έχει επιτυχία!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο σου!!!Είναι υπεροχοι οι κουμπαράδες σου!!!Ε για την άμαξα δεν έχω λόγια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Αρετή μου , πανέμορφοι όλοι με πρώτη την άμαξα .
    Συγχαρητήρια σε όλους τους διοργανωτές και δημιουργούς για την αξιέπαινη δράση .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε! Το βαρύ πυροβολικό είναι η άμαξα!
      Μακάρι να πουληθούν όλοι οι κουμπαράδες!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφες δημιουργίες πολλά συγχαρητήρια!!
    Για την άμαξα δεν έχω λόγια,την ερωτεύτηκα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερινάκι!
      Χαίρομαι που σ' άρεσαν!
      Σε παρακολουθώ κι ας μη προλαβαίνω να γράψω!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Μπράβο Αρετή. Και για τη χειρονομία και για τις δημιουργίες. Το cupcake σου το λάτρεψα.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστινάκι! και μένα μου άρεσε το cupcake!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Ο κουμπαράς με το κερασάκι είναι όλα τα λεφτά!!! Εύχομαι κάθε επιτυχία και καλοτάξιδοι όλοι οι κουμπαράδες. Στεναχωρήθηκα λίγο που δεν συμμετείχα το ανακάλυψα αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου verycocaki μου! Μακάρι να ταξιδέψουν όλοι οι κουμπαράδες για τον καλό σκοπό!
      Μην στενοχωριέσαι, θα' χεις την ευκαιρία σε επόμενες εκθέσεις!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Είναι όλα πολύ όμορφα!Ειδικά την άμαξα και το cupcake τα λάτρεψα!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφες δημιουργίες Αρετή μου,και το μπλόγκ σου καλαίσθητο και ρομαντικό!!όλα τα κομμάτια πολύ γλυκά..δεν ξέρεις ποιό να διαλέξεις..Ακολουθώ κα μενω να περιηγηθώ και πιο παλιές αναρτήσεις σου!Θα χαρώ να τα πούμε και απο το δικό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Kate μου στο blogοσπιτάκι μου και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Θα χαρώ κι' εγώ να τα λέμε, σου' ρχομαι για επίσκεψη, βάλε καφέ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Κουμπαράδες -έργα τέχνης και οι δικοί σου Αρετή μου!
    Από τις αναρτήσεις καταλαβαίνω ότι οι επισκέπτες της έκθεσης θα δυσκολευτούν πολύ να διαλέξουν!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να δυσκολευτούν Νίκη μου; Να τους πάρουν όλους, γωνιακά οικόπεδα είναι; χα!χα!
      Μακάρι πάντως να μην μεινει ούτε ένας χωρις ιδιοκτητη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια Αρετούλα, πολύ ωραίοι!

    Καλή Επιτυχία!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Μαιρούλα μου!
      Μακάρι να γνωρίσει όλη η έκθεση μεγάλη επιτυχία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!
    ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΣΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΡΕΤΗ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως θα' θελα να σας καλημερίσω από κοντα και να σας αγκαλιασω όλες τις φίλες που είστε εκεί!
      Το να το λες εσυ ότι είναι καλοι οι κουμπαραδες μου, έχει ιδιαίτερη αξία για μένα και με καθησυχαζει γιατι μια ανησυχία την εχω( αν έφτασαν καλά, μηπως φαινονται ατελειες)!
      Σ΄ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!
      Καλή δύναμη και καλή επιτυχία σ' όλα τα παιδακια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. καλή επιτυχία στα παιδιά . Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Κατερινάκι μου!
      Να είσαι καλά κι' ότι επιθυμείς αντεύχομαι!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Αρετή.... ήρθα να ανταποδώσω την επίσκεψη και να πω έστω και "κατόπιν εορτής" ένα μεγάλο μπράβο για τους κουμπαράδες σου, για τους οποίους έχω να πω τα καλύτερα μια και τους είδα και από κοντά!!!! Ελπίζω να τα λέμε!!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου! Γίνε αν θες μέλος στο blog μου irenesolo.blogspot.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς σε βρήκα Αρετή! Οι κουμπαράδες σου είναι φανταστικοί, ειδικά η άμαξα ήταν πανεμορφη!
    Σε περιμένω και απο μενα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πω πω, μικρά αριστουργήματα! Μπράβο Αρετή! Μακάρι να μη μείνει τίποτα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα!!!Οι κουμπαράδες σου όλοι πάρα πολύ όμορφοι!!!Γειά στα χέρια σου!!!Ειδικά η άμαξα και το cupcake η αδυναμία μου!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαβατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απίστευτοι οι κουμπαράδες σου..και χρήμα να υπήρχε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σου Αρετή!!!
    Πολύ όμορφοι οικουμπαράδες σου 1000 μπράβο!!!
    Πέρνα από το μπλογκ μου σε περιμένει βραβείο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι φτιάχνουν τα χεράκια σου Αρετή μου!!!!!!Μικρά αριστουργήματα!!!!Μπράβο οι κουμπαράδες σου είναι αξιοθαύμαστοι!!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αρετή μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την επισκεψη σου στο σπιτακι μου!!! τι υπέροχοι κουμπαράδες... Δεν τους είχα δει νωρίτερα!!! Γεια στα χέρια σου!!! Η αμαξα και το cupcake έγιναν τα αγαπημένα μου!!! :)
    Φιλια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν είναι μόνο όμορφοι οι κουμπαράδες σου, μεταφέρουν και ποιητικά μηνύματα, οπότε είναι διπλό το καλό! Όλοι είναι ένας κι ένας! Και ελπίζω να μη μείνουν μόνο στην καλαισθησία αλλά να πέσει και το παραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ταλαντούχα και χρυσοχέρα φίλη μου Ζάκυνθο κι εσύ???? Το ξέρω το Mirabell πολύ ωραίο! Εύχομαι να περνάς ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!!!! Περιμένω τα νέα σου όταν επιστρέψεις! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.