> AReTi's B.log: Καλές καλοκαιρινές βόλτες!!

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Καλές καλοκαιρινές βόλτες!!

Blogογειτονάκια μου, τι κάνετε; Ελπίζω να σας βρίσκω σε θάλασσες, ξένοιαστους και ανέμελους ή να ετοιμάζετε βαλίτσες και το πρόγραμμα των διακοπών!
Να προτιμήσετε να πάρετε μαζί σας flat σανδάλια και σαγιονάρες! Αποφύγετε τις πλατφόρμες και τα ψηλοτάκουνα πέδιλα προς αποφυγή ατυχημάτων στα νησιώτικα σοκάκια!
Μην ξεχνάτε ότι το χρώμα πρωταγωνιστεί και αυτό το καλοκαίρι. Η βαλίτσα σας μπορεί να θυμίζει ουράνιο τόξο! Η αισιοδοξία και η θετική διάθεση σε όλο τους το μεγαλείο!!( απόσπασμα από καλοκαιρινό άρθρο σε περιοδικό)
Γι ' αυτό κι' εγώ έφτιαξα την πρώτη μου συλλογή  από σαγιονάρες σε καλοκαιρινά και φωτεινά χρώματα!


Το πρώτο ζευγάρι το έφτιαξα για την Κατερινούλα, την13χρονη  ανηψιά μας που είχε γενέθλια στις 24 Ιουνίου και της τις έδωσα σε παραλία της Πρέβεζας όπου βρεθήκαμε για ένα διήμερο μαζί με την οικογένεια της αδερφής μου!

Τις στόλισα με κορδέλες από οργαντίνα σε γαλάζιες και μωβ αποχρώσεις, γαλάζια και άσπρα σταυρουδάκια και χειροποίητο λουλούδι από βαμβακερή δαντέλα!
Το γαλάζιο είναι το αγαπημένο της χρώμα, οπότε  χάρηκε πολύ όταν τις πήρε!

Τα επόμενα δύο ζευγάρια τα έφτιαξα, μετά από παραγγελία, για την Βάσω την κοπέλα που μας φτιάχνει όμορφα τα νυχάκια μας!
Το πρώτο ζευγάρι το ήθελε σε πορτοκαλί χρώμα κι' έτσι διάλεξα  τρέσσα με κρόσια σ' αυτό το χρώμα, δεμένη με πράσινα δερματάκια,την διακόσμησα με πέτρες σε γήινες γλυκές αποχρώσεις! Απ' την μέσα πλευρά έβαλα αλυσίδα χρυσή! 





 Επίσης της έβαλα φιόγκο από μπεζ λινό ύφασμα διακοσμημένο με πράσινα κρύσταλλα και πορτοκαλί χάντρες!
Τρία πορτοκαλί στρασάκια στολίζουν την μύτη της σαγιονάρας! 




Το δεύτερο ζευγάρι η Βάσω το ήθελε σε γαλάζιο χρώμα!
Το δάχτυλο το στόλισα με δυο σειρές μαραγαριταράκια σε γαλάζιο χρώμα πλεγμένα με το βελονάκι σε σύρμα στο ίδιο χρώμα!




Το πάνω κομμάτι της σαγινάρας το έντυσα με κορδέλα οργαντίνα  γαλάζια, με ασημένια αλυσίδα και το κεντρικό στολίδι είναι λουλούδι χειροποίητο από γαλάζια φίλντιζι και σύρμα!
Ένα στρασάκι στολίζει την μύτη της σαγιονάρας!

Είχα μεγάλη αγωνία αν θα άρεσαν στην παραλήπτρια γι' αυτό και χάρηκα πολύ όταν είδα τον ενθουσιασμό μόλις τις πρωτοείδε!
Αλλά και αργότερα μου είπε πως  έκαναν μεγάλη εντύπωση !



Τα επόμενα  δύο ζευγάρια τα έφτιαξα για τις δυο μου πριγκίπισσες!
Η Αλεξάνδρα τις ήθελε σε μαύρες με λίγο χρυσό χρώμα,  διάλεξα λοιπόν ένα μαύρο δίχτυ, του έκανα σουρίτσες και το φώτισα με χρυσή αλυσίδα! Τα στήριξα με μαυρό δερματάκι!





Εδώ, θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές και το ενδιαφέρον σας για τα αποτελέσματα στις πανελλαδικές εξετάσεις!
Συγκέντρωσε 17.000 μόρια και παρά την απογοήτευση των πρώτων ωρών, γιατι περίμενε μεγαλύτερο βαθμό σε κάποια μαθήματα, αργότερα αναθάρρησε ακούγοντας και τους βαθμούς των άλλων παιδιών!
Η συμπλήρωση του μηχανογραφικού ήταν μια δύσκολη υπόθεση αφού μέρα παρά μέρα άλλαζε γνώμες σχετικά με τις σχολές!
Πάντως προτελευταία μέρα το σταυρώσαμε, το στείλαμε και τον Αύγουστο θα μάθουμε και θα σας πω τα νεώτερα!


Η Εύη  ήθελε πιο ρομαντική εκδοχή  γι' αυτό χρησιμοποίησα  δαντέλα σε γλυκό εκρού χρώμα, τη στόλισα με πέρλες λευκές  και τριανταφυλλάκια σε ροζ απαλό χρώμα!



Άρεσαν και στις δύο πάρα πολύ και τις περπάτησαν στα σοκάκια και τις χόρεψαν στα μπαράκια της Σκιάθου όπου πήγαν με  μια καλή τους φίλη, την Έλενα, πενθήμερες  διακοπές και πέρασαν τέλεια!

 Το τελευταίο ζευγάρι το έφτιαξα σήμερα το πρωί,δώρο  για την Έλενα!

Εκρού δαντέλα, γαλάζιες πέρλες κορδελίτσες δίχρωμες γαλάζιο- μωβ κι΄έναχειροποίητο  φιογκάκι από τμήμα της δαντέλας είναι τα στοιχεία που την στολίζουν!
Άρεσαν πάρα πολύ στην Έλενα και νομίζω ότι της πηγαίνουν και πολύ!





Μπήκαν στην οργαντινένια συσκευασία τους και ταξίδεψαν  στην Αθήνα μαζί με την ιδιοκτήτριά τους. Της εύχομαι να τις απολαύσει και να τις χαρεί στις βόλτες της!

 Καλές καλοκαιρινές  βόλτες και σε σας εύχομαι  κατα προτίμηση δίπλα σε θάλασσα!


Υ.Γ. Επανέρχομαι με ανάρτηση για τα βραβεία και τα δώρα που μου χαρίσατε κι' εγώ ακόμα δεν αξιώθηκα να τα αναφέρω! 













37 σχόλια:

  1. Τέλειες!!!!!!Ειδικά αυτές με τα τριανταφυλλάκια,τις λάτρεψα!!!!
    Καλές καλοκαιρινές βόλτες και σε σένα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Όσο για την προτίμησή σου λογικό μου φαίνεται, ένα άγριο τριαντάφυλλο να νοιώσει έλξη για ένα ήμερο και ροζουλί τριανταφυλλάκι!χα!χα!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι σαγιονάρες!!!!Μπράβο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό είναι που λέμε..."σαγιονάρες με προσωπικότητα"!!!!! Είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!! Κάθε μία ξεχωριστή και ιδιαίτερη. Λάτρεψα λίγο περισσότερο, ίσως, τις γαλάζιες. Πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομα πολύ που σου αρέσουν Μαριάνα, τα σχόλιά σου είναι ιδιαίτερα ενθαρυντικαι σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι σαγιονάρες σου, Αρετή!Το καθε ζευγάρι ξεχωριστό! Και του χρόνου να'σαι καλά να ξαναφτιάξεις!
    Καλό καλοκαίρι να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pepi μου,χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν! Λέω να τηνεμπλουτίσω λίγο ακόμα τη φετινή μου συλλογή, τουλάχιστον να φτιάξω και για μένα ένα ζευγάρι αν και λένε ότι ό τσαγκάρης είναι ξυπόλητος! Καλό καλοκαίρι και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  5. Κάθε μία είναι ξεχωριστή!!!!!!Φοβερές!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν κορίτσια!
      Να περνάτε τέλεια!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφες οι σαγιονάρες,κάθε μία έχει τη χάρη της! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν κορδονέτο μου!
      Καλό απόγευμα και σε σένα με πολλές βόλτες!

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφες, τέλειο καλοκαιρινό αξεσουάρ!!
    Αγάπησα τις κοραλί!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ράνια μου, οι σαγιονάρες είναι το απόλυτο καλοκαιρινό αξεσουάρ και χαίρομαι που σου άρεσαν οι πρώτες μου προσπάθειες!
      Και μένα οι κοραλί αποχρώσεις είναι οι αγαπημένες μου!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Όμορφα και εντυπωσιακά όλα τα ζευγάρια .Με γεια και καλοφόρετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι σαγιονάρες Αρετή!!!!!Μού άρεσαν πολύ οι μαύρες καί οι τυρκουάζ!!Μπράβο σου!!!Καλό καλοκαίρι!!!
    Νά περάσης υπέροχα!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Dimiμου! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα! Να περνάς όμορφα!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. Φανταστικές όλες Αρετή μου! Μπραβο!
    Θα δείξω μια μικρή προτίμηση στο τελευταίο ζευγάρι αλλά και στις γαλάζιες, λόγω εποχής, αλλά όλες είναι πραγματικά πολύ ωραίες!
    Συγχαριτήρια και στο κοριτσάκι σου, έτσι που έγιναν φέτος οι εξετάσεις είναι άθλος αυτή η βαθμολογία!
    Φιλιά, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη μου! Είναι η πρώτη μου απόπειρα να στολίσω σανδαλια και χαίρομαι πολύ που βλέπω τέτοια ενθαρρυντικά σχόλια!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια για την Αλεξάνδρα μου!!!
      Φιλιά πολλά και καλό καλοκαιράκι!!!!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μαρία Έένα στο blogοσπιτάκι μου!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Να περνάς όμορφα!!
      ΦΙλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πωπω!!!Μύρισε καλοκαίρι!!!Οι αγαπημένες μου είναι της Εύης με την δαντέλα!!!Έργο τέχνης!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μύρισε καλοκαίρι Γεωργία μου και μας ξεσηκώνει για βόλτες! Όντως έγιναν πολύ όμορφες και είναι στο στυλ της!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες όλες!με Λάτρεψα αυτές την γαλάζια απόχρωση. Πολύ καλοκαιρινή! Καλά αποτελέσματα για την κορούλα σου! Μα πάνω από όλα υγεία! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλες πολύ ξεχωριστές, αλλά η ρομαντική τους εκδοχή μου έκλεψε τη ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφη ποικιλία!!!
    Μπράβο!!!
    Καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θαυμασιες δημιουργιες.. πανεμορφο μπλογκ! καλώς σε βρήκα! καλώς ώρισες στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι όμορφες σαγιονάρες έφτιαξες!!!Όλες μια και μια!!!Δεν ξέρω πια να διαλέξω!!!Μπράβο σου!!!
    Συγχαρητήρια για το παιδί!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Αρετούλα, πολύ ωραίες!
    Με γεια στα κορίτσια!
    Εύχομαι τα καλύτερα για το παιδί, να περάσετε χαρούμενα!

    Φιλάκια, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολπύ όμορφες οι σαγιονάρες σου Αρετή τις έδειχνα τώρα στην κόρη μου και μου είπε ,μαμά οταν παντραυτώ θα ήθελα να είναι καλοκαίρι και να βάλω τις λευκές με τα τριαννταφυλλάκια μ ενα απλό μακρύ φόρεμα.Το φαντάστηκα σαν εικόνα και μου άρεσε πολύ!!! Να είσαι καλά και καλοφόρετες!!!Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρίσκουμε Αρετή με τις πανεμορφες δημιουργίες!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή σου στο ομαδικό μας blog
    Ελπίζω να τα λέμε!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. All are very beautiful :) I love this ;)



    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλά συγχαρητήρια στην κόρη σου!! Εύχομαι ό,τι και αν διάλεξε να ακολουθήσει, μόνο χαρά να της φέρει!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!! Αν και είμαι πιο πολύ του μαύρου, το ζευγάρι που μου άρεσε περισσότερο είναι το ρομαντικό, της Εύης!! Όμως είναι όλα πανέμορφα!! Μπράβο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι όλες όμορφες αλλά οι ρομαντικές έκλεψαν την παράσταση!!!Ήθελα και εγώ να φτιάξω αλλά ψάχνοντας για σκέτες σαγιονάρες δερμάτινες για να τις διακοσμήσω τις βρήκα γύρω στα 15ευρώ, μου φάνηκαν ακριβές, είναι καλή η τιμή ή ξέρεις καμιά καλύτερη πηγή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου επιτρέπεται να ρίξω ψήφο εμπιστοσύνης στα δύο τελευταία ζευγάρια;;;Με μάγεψαν κυριολεκτικά! Αλλά ακι τα δαχτυλάκια που ποζάρουν καλοβαλμένα και περιποιημένα στην τρίχα! ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
    Φιλάκιααα

    Υ.Γ. Αναμένομεν εναγωνίως τα αποτελέσματα του Αυγουστου,εύχομαι ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πω πω πω !!!!! καταπληκτική δουλειά, χρώματα καλοκαιρινά και φωτεινά.Καλό υπόλουπο καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.