> AReTi's B.log: Αποχαιρετώντας το φιόρε του Λεβάντε!!!!!!

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Αποχαιρετώντας το φιόρε του Λεβάντε!!!!!!


Αγαπημένο   blogοπαρεάκι, είν' αλήθεια ότι δεν κάνουμε και πολύ παρέα τελευταία αφού όλοι είμαστε σε παραλίες, σε βόλτες στην καλοκαιρινή ραστώνη!
Σ' αυτή την πανέμορφη παραλία Αγ, Νικόλαος του Βασιλικού περάσαμε την τελευταία μας μέρα στη γοητευτική Ζάκυνθο! 


Πρώτη φορά την επισκεπτόμαστε, σίγουρα όμως δε θα' ναι τελευταία, και μας χάρισε μια αξέχαστη εβδομάδα γεμάτη όμορφες εικόνες, μεθυστικές μυρωδιές, ταξιδιάρικες και ρομαντικές μουσικές!
Αύριο θα πάμε για λίγες μέρες ακόμα στην γειτονοπούλα Κεφαλλονιά!!!!!
Να είστε όλοι καλά και να περνάτε όπως αγαπάει ο καθένας σας!!!
Φιλιά Ζακυνθινά!!!!!!



36 σχόλια:

  1. Κι εσύ στα όμορφα επτάνησα φέτος????
    Καλή συνέχεια των διακοπών σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα που είναι τα Επτάνησα Marie-Anne μου!!!
      Να περνάς όμορφα όπυ κι αν είσαι!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν το ξέραμε να κανονίζαμε να πηγαίναμε όλοι μαζί ταυτόχρονα, τόσοι που πήγαμε στη Ζάκυνθο και να'μασταν παρεούλα??? Χα χα χα χα!!!! Άντε την επόμενη να το κανονήσουμε κάπως! Κεφαλλονιά μετά ε? Εχω πάει και μου άρεσε πολύ, τη Ζάκυνθο όμως ...τη λατρεύω! Να περάσεις σούπερ Αρετή μου! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα' ταν πραγματικά υπέροχα να συναντιόμαστε όλοι μαζί Marie μου!!!!
      Να περνάς κι' εσύ καλά!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Είχα πάει πριν πολλά χρόνια στη Ζάκυνθο και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις!Άλλωστε αυτός δεν είναι και ο λόγος που αγαπάμε τα ταξίδια?Καλά να περνάτε,φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πολύτιμες οι όμορφες αναμνήσεις για ανατροφοδότηση της ψυχής και του μυαλού,έχεις δίκιο Miranta μου!!!
      Κι' εσύ να περνάς καλά και πάντα!!!!
      Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  4. έχω κάνει πολύ όμορφες διακοπές στη Ζάκυνθο και καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου! καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πολύ όμορφο νησί Μαρία μου!!!
      Κι' εσύ να περνάς καλά, όπου κι αν είσαι!!!
      Φιλιάάά!!!

      Διαγραφή
  5. Ειναι μαγικό νησί.
    Εγώ θα γυρίσω πάλι τέλη του μήνα για μια τελευταία βδομαδούλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ζάκυνθος φέτος είχε πέραση στην μπλοκογειτονιά!!!Είναι όμορφο νησί, όπως και όλα τα Επτάνησσα,που ποτέ μου όμως δεν τα επισκέφτηκα,τι κρίμα!!!Φιλάκια καλή και χαλαρωτική συνέχεια στα γαλάζια νερά της Κεφαλλονιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα επισκεφτείς, όσο πιο σύντομα μπορείς Έφη μου, είναι πανέμορφα και θα περάσεις τέλεια, στο εγγυώμαι!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. ΕΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας άρεσε πολύ πολύ το νησί σας Θάλεια μου και περάσαμε υπέροχα!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Αρετούσα μου,να περνάς όμορφα ΟΠΟΥ ΚΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!
    Χαιρετίσματα στη δεύτερη πατρίδα μου!(Κεφαλλονιά)
    Καλή συνέχεια και περιμένω φώτο πολλές-πολλές!!!!!
    Φιλάκια κατάμουτρα κι αγκαλιές με αλάτια και θάλασσες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚρητικοΚεφαλλονίτισσα, Κυριακή μου!!!
      Εκρηκτικός συνδυασμός, έτσι εξηγούνται πολλά!!!Χα!!χα!!
      Πανέμορφη και η Κεφαλλονιά!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Ωραία η Ζάκυνθος! Κεφαλλονιά δεν έχω πάει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!

    Καλά να περνάτε!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία νησιά και τα δύο Mary μου!!!
      Κι'εσύ να περνάς καλά, ΄που κι αν είσαι!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. Αρετή
    χαίρομαι που πέρασες καλά στην Πατρίδα μου και ελπίζω να ξανάρθεις.
    Οσο για την Κεφαλονιά,είμαι σίγουρη οτι κι αυτή θα σε γοητεύσει, είναι πολύ όμορφο και ιδιαίτερο νησί.
    καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού, Καλός Δεκαπενταύγουστος & Καλά αποτελέσματα!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄μαστε καλά και θα ξανάρθουμε σίγουρα Χαρά μου κι' ελπίζω την δεύτερη φορά να συναντηθούμε από κοντά!!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλά να περνάς, Αρετή, όπου και να'σαι!!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, και καλή αυριανή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να συνεχίζετε να περνάτε πολύ όμορφα!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι΄εσείς το ίδιο κορίτσια μου, όπου κι αν είστε, όλες τις εποχές!!!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. Φετος η ζάκυμθος έχειπέρσει στις διακοπες Αρετή μου .. και ειναι απο τα ωραιοότερα του Ιονιου...και πατρίδα αγαπημενων μας μπλοκοφιλεναδων....να περνας καλα οπου και να πας.. και η Κεφαλονια θα σε μαγέψει οπως η Ζακυνθος... καλως σε βρήκα...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ρούλα μου!!!
      Πραγματικά είναι πανέμορφο, όπως και η Κεφαλλονιά!!!
      Καλο μας Φθινόπωρο τώρα!!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  14. Hi! Lovely blog. I¡m your new follower. I would like you to follow me back. My web url is:

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    Thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hi! Thanks for your comment on my blog. I follow you back :) on Google Friend Connect and Bloglovin'.
    Greetings from Italy

    Sabry Orecchini e gioielli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α πολλές bloggers πήγατε φέτος Ζάκυνθο!! Τι ωραία, χαίρομαι! Από εκεί είναι η καταγωγή μου και έχω χρόνια να πάω! Να ξαναπάτε να ξαναπάτε φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι΄εσύ Ζακυνθινιά Κατερίνα μου!!!
      Εμείς θα ξαναπάμε αλλά να πέτε κι' εσείς δεν ξέρεις τι χάνεις!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  17. Αρετούλα στο νησί μας πήγες???φαντάζομαι μπανάκια στις αμέτρητες πλαζ,καφεδάκια στη Μπόχαλη και στη πλατεία Αγίου Μάρκου τα μαγευτικά δειλινά..θα πέρασες υπέροχα..περιμένω νέα όταν με το καλό επιστρέψεις..σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Ζακυνθινιά Kate μου;
      'Οντως περάσαμε υπέροχα, το νησί σας είναι πανέμορφο!!!!
      Να΄μαστε καλά να να ξαναπάμε!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. παντα καλά να περνάτε.. και του χρόνου! καλό Χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας να περνάμε καλά, Λαμπρινή μου!
      Να΄σαι καλά!
      Καλό φθινόπωρο πρώτα ντε, τι βιάζεσαι;
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Αρετή, τι νέα απο τις Πανελλήνιες;;;;
    Πού πάτε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να πάμε Χαρά μου!
      Πουθενά δεν πήγαμε!
      .......................!!!
      Σε τρόμαξα λίγο;
      Εξηγούμαι λοιπόν!
      Μείναμε στην έδρα μας, γιατί περάσαμε ένατοι στο τμήμα Βιοχημείας-Βιοτεχνολογίας της Λάρισας, που το θέλαμε πολύ!!!
      Την διαισθανόμουνα την έννοια σου για μας αλλά τρέχοντα θέματα δεν μου επέτρεψαν να ενημερώσω την γειτονιά για τα ευχάριστα αποτελέσματα και όσο περνούσαν οι μέρες, την περίμενα την ερώτησή σου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου,Χαρά μου!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  20. Καλώς σας βρήκα...Ελπίζω να πέρασες όμορφα στο δεύτερο νησί καταγωγής μου , την αγαπημένη Κεφαλλονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.