> AReTi's B.log: Τα τελευταία;

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Τα τελευταία;

Μακάρι να μην είναι, ούτε τα δικά μου, τα τελευταία ρολόγια για την έκθεση -bazaar για το  Χριστοδούλειο ορφανοτροφείο!!!!
Κατάφερα να  τελειώσω αυτά τα δύο ρολόγια με πολλές δυσκολίες αφού πριν από 20 ημέρες περίπου, που τα ξεκίνησα προέκυψε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας σ΄έναν νέο άνθρωπο απ' το συγγενικό περιβάλλον, και όπως ήταν φυσικό ήταν και είναι η απόλυτη προτεραιότητά μας!!!
Τα  ρολόγια τα δούλευα αργά το βράδυ και κατάφερα να τα τελειώσω χθες τα ξημερώματα ώστε να τα πάρει μαζί της σήμερα η ξαδέρφη μου, που έφυγε για Αθήνα και να τα παραδώσει αύριο ιδιοχείρως στο Χριστοδούλειο ίδρυμα για να μην τρέχει  το μελίσσι  να τα παραλαμβάνει απ΄το κτελ αφού έχει πολλή δουλειά με το στήσιμο της έκθεσης λίγες μέρες πριν τα εγκαίνια που θα γίνουν την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι στο δημαρχείο Χαιδαρίου!


Δικά σας λοιπόν μελισσούλες μου τα ρολόγια μαζί με τις ευχές να γνωρίσει η αξιέπαινη πρωτοβουλία σας τεράστια αποδοχή και επιτυχία, να επισκεφθούν την έκθεση πάρα πολλοί φίλοι και φυσικά να μην μείνει ούτε ένα ρολόι χωρίς καινούριο ιδιοκτήτη!!




Κι' όσες φίλες απ' την blogογειτονιά συναντηθείτε εκεί,γιατί εγώ δεν θα μπορέσω να είμαι με φυσική παρουσία (η σκέψη μου θα΄ναι μαζί σας) να περάσετε τέλεια!!!!
ΖΗΛΕΥΩ!!!!!!!!!






36 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΕΤΗ ΜΟΥ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΡΟΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ!!!
    ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πρέπει Ρένα μου, δυναμικά και με ενθουσιασμό για να γνωρίσει μεγάλη επιτυχία η έκθεση!!!
      Χαίρομαι που σ' άρεσαν τα ρολόγια!!!!
      Φιλιά πολλά κι' από μένα!!!!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφα και χαριτωμένα τα ρο λογάκια σου.
    Εύχομαι καλή επιτυχία στην έκθεση
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ΄αρέσουν Ματίνα μου!!!
      Όλοι ευχόμαστε καλή επιτυχία σ΄αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια!!!
      Καλό ξημέρωμα!!!!

      Διαγραφή
  3. Έγιναν πολύ όμορφα μπράβο!!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που κατάφερα να τελειώσω εγκαίρως Μαντρίνα μου, έστω τα δύο και να τα στείλω!!!
      Χαίρομαι που σ΄άρεσαν!!!!
      Γιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Ε όχι και τα τελευταία.... έρχονται κι άλλα που ίσως και να μην προλάβουν να αναρτηθούν στα blog!!!! Τα δικά σου υπέροχα!!!! Ελπίζω να σε δούμε και στην Έκθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να καταφθάνουν συνέχεια μέχρι την ώρα της έκθεσης, εγώ απλώς ντρέπομαι λίγο που τα στέλνω όλα τελευταία στιγμή!!!!
      Χαίρομαι πολύ που σ΄άρεσαν!!!!
      Δεν θα μπορέσω, δυστυχώς να είμαι στην έκθεση, λόγω απόστασης,αν και δεν φαντάζεσαι πόσο το θέλω!!!
      Σας εύχομαι να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!!!!!
      Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!!

      Διαγραφή
  5. Τα τελευταία , δεν νομίζω , πολύ όμορφα Αρετή μου !
    Εύχομαι περαστικά στο μέλος της οικογένεια σου !
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μαθαίνω κι' εγώ, Νικόλ μου, ότι καταφθάνουν συνέχεια ρολόγια και θα συνεχίσουν μέχρι την ώρα της έκθεσης!!!!
      Χαίρομαι που σ΄άρεσαν και σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. Τι κι αν είναι τα τελευταία...είναι πανέμορφα!!
    Μπράβο σου, που πρόλαβες...και περαστικά στον άνθρωπό σας!!
    Καλή συνέχεια Αρετή...
    Φιλιά♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σ΄αρέσουν Αννιώ μου και σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!!
      Σε φιλώ!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ξεκινώ με ευχές για καλή ανάρρωση και περαστικά στον άνθρωπό σας! Ολόψυχα, εύχομαι τα καλύτερα!!!!!
    Και συνεχίζω με ένα "Ωωωωωωω" για τα πανέμορφα ρολόγια σου!!!
    Έχεις πολύ απόθεμα ψυχής, φιλενάδα!!!
    Μπράβο σου, Αρετούσα μου!!!
    Κρίμα που δε θα μπορέσουμε να ειδωθούμε, όμως εσύ φρόντισες να είσαι εκί με τον τρόπο σου!!!!
    Σε γλυκοφιλώ και σε σφιχταγκαλιάζω!!!!
    Φιλιά σου πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορινάκι μου, ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές, όλοι προσευχόμαστε να αναρρώσει ο ασθενής πλήρως!!
      Χθες χάρηκα πολύ που κατάφερα να τατελειώσω και μου άρεσε και το αποτέλεσμα (το σοκολατένιο ρολόι το χάλασα και το έφτιαξα δεύτερη φορά γιατί έβλεπα ατέλειες)!Το να διαβάζω όμως τόσο ωραία σχόλια, είναι ιδαίτερη χαρά και τιμή!!!
      Με συγκίνησες και να ξέρεις ότι είσαι από τις blogοφιλενάδες
      που θα ήθελα να είμαστε και φιλενάδες !!!!
      Που θα πάει, θα συναντηθούμε!!!!
      Φιλιά πολλά και να περάσετε καλά πουλώντας όλα τα ρολόγια!!!!!


      Διαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα τα ρολόγια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πολύ που σ΄άρεσαν Μαρία Έλενα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά μέσα από την καρδιά μου......
    Τα ρολόγια πολύ γλυκά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχόμαστε να μην είναι τα τελευταία ρολόγια,τα δικά σου όμως είναι κουκλίστικα!!!!!!!!!!!!Τα φιλιά μας και περαστικά σας!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τα τελευταία όντως,, αφού και αύριο θα καταφθάσουν κι΄άλλα!!!
      Χαίρομαι πολύ που τα βρίσκετε όμορφα!!!!
      Φιλιά πολλά!!!! Σας ευχαριστόύμε!!!!

      Διαγραφή
  12. αχ το μωρουδιστικο μ αρεσε πολυ πολυ και θα ναι και μοναδικοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Σοφία μου, κι΄έχω να σου πω ότι από κοντά είναι πιο ωραίο, γιατί έχει λεπτομέρειες(ασημόσκονη,
      περλίτσες από perl pen και στρασάκια) που δε φαίνονται στη φωτογραφία!!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  13. Αρετούλα μου καλή δύναμη και γρήγορα περαστικά να είναι.
    Πολύ ωραία τα ρολόγια, καλή επιτυχία!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mary μου, ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. Πρώτα να ευχηθώ "περαστικά" στον άνθρωπό σας!!
    Και μετά να πώ ένα μεγάλο "μπράβο" για τα όμορφα ρολόγια που έστειλες ! Να'σαι καλα, πάντα με δημιουργίες της προσφοράς και όχι μόνον!! Φιλιά, καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα, Αρετή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Pepi μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια! Τα μπράβο τα μεγάλα τα στέλνουμε στην ομάδα που είχε την πρωτοβουλία και σ΄όσους κουράζονται για το στήσιμο της έκθεσης!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταρχήν περαστικά και γρήγορα στον άνθρωπο σας. Η έκθεση ήταν φανταστική και τα ρολόγια όλα υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!!!!
      Όντως, είδα όλα τα ρολόγια σε κάποιες αναρτήσεις και είναι όλα εξαιρετικά!!!!
      Η φαντασία και η έμπνευση σε όλο τους το μεγαλείο!!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  17. Αρετή πολύ όμορφα τα ρολόγια σου εύχομαι κάποια στιγμή να γνωρίσουμε κι εσένα από κοντά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Κι΄εγώ το εύχομαι Ρένα μου, να γνωριστούμε!!!
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για την συμβολή σου στην
    επιτυχία της έκθεσης !!!!!!!!!
    Τα δικά σου πολύ χαριτωμένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είχα ξανασχολιάσει, τώρα το είδα αλλά δεν πειράζει.
    Το ξαναλέω. Τα ρολόγια σου πολύ όμορφα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Σοφία μου, αλλά τα συγχαρητήρια τα στέλνουμε στις φίλες που κουράστηκαν πραγματικά!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.