> AReTi's B.log: Ένα elegant κολιέ

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα elegant κολιέ

Και μια και μιλάμε για κολιέ δεν μπορούσα να μην βάλω στη "βιτρίνα" του blog ένα πολύ κομψό κολιέ που βρίσκεται ήδη στην ετικέτα κοσμήματα. Με την ευκαιρία, μην αμελείτε να επισκέπτεστε τις ετικέτες, ανανεώνονται και εμπλουτίζονται συνεχώς.


Είναι κατασκευασμένο με μπρούτζο και μεγάλες πέρλες σε ροζ-μπεζ και ροδακινί χρώμα με μια πολύ ωραία ανάγλυφη υφή. Ενδιάμεσα απ' τις πέρλες έβαλα μπίλιες σε χρυσό χρώμα για να μην ακουμπούν και τρίβονται οι πέρλες μεταξύ τους.



Το έφτιαξα με πολλή αγάπη για την φίλη μου τη Μαίρη και της το χάρισα στην γιορτή της τον Δεκαπενταύγουστο.Της πηγαίνει τέλεια ,δεν συμφωνείτε?



Με την Μαίρη  και την Έλενα, την κόρη της , ένα πολύ όμορφο και ευγενικό
κορίτσι ,περάσαμε παρέα το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών μας με άπειρες συζητήσεις και αναλύσεις. Καταρχήν μέσα απ' αυτό το βήμα θέλω να συγχαρώ την Έλενα για την επιτυχία της στο Μαθηματικό Αθήνας  (10η)  και μάλιστα σε μια πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής της. Της εύχομαι να έχει καλές σπουδές και   και να είναι πάντα δυνατή κι ευτυχισμένη. Μακάρι όλες αυτές οι κουβέντες  να βοήθησαν, έστω και λίγο , τη Μαίρη να δει την ζωή και τα πράγματα κι' από μια  άλλη οπτική γωνία πιο αισιόδοξη  και πιο ρεαλιστική.Δυστυχώς η ζωή ,φίλοι μου κρύβει ανατροπές για όλους μας και πρέπει να είμαστε έτοιμοι -όσο γίνεται- και να προχωράμε μπροστά.Της εύχομαι ο ΄Θεός να της δίνει δύναμη και αισιοδοξία.
Ας γυρίσουμε στα δικά μας τώρα!
Η φίλη μου λοιπόν είδε για πρώτη φορά τις δημιουργίες μου και της άρεσαν πάρα πολύ και χαίρομαι πολύ γι' αυτό !Είχε κολλήσει δε σ' ένα βραχιόλι που της άρεσε πάρα πολύ. Πλησίαζε η γιορτή της  και ήθελα να της κάνω ένα ξεχωριστό δώρο κι' ενώ μπορούσα να της χαρίσω το έτοιμο βραχιόλι, της έφτιαξα (το ολοκλήρωσα για την ακρίβεια ) αυτό το κολιέ και είχα δίκιο.
 Της άρεσε πάρα πολύ !



Εσείς τι λέτε?
Θα χαρώ να μου πείτε την γνώμη σας!
Αν κι εγώ βλέπω ότι οι φωτογραφίες αδικούν όλα τα κοσμήματα
 και κάτι πρέπει να κάνω με 
καινούρια φωτογραφική μηχανή.
Καληνύχτα τώρα!
Αύριο έχουμε αγιασμό!
Καλή μας αρχή!
  






2 σχόλια:

  1. Αρετή καλώς σε < βρήκαμε> !
    Είμαι από τις Χρυσομέλισσες και σε < τσίμπησα > από τα μέλη μας.
    Καλή αρχή, βλέπω το < ταλέντο > μου μύρισε κιόλας!
    Αυτό το κολλιέ μου αρέσει πολύ,πιστεύω να άρεσε και στην φίλη σου!
    Καλές δημιουργίες, να είσαι γερή και δυνατή πάντα!
    Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eva, χάρηκα πολύ με την επίσκεψή και τα γλυκά σαν μέλι λόγια σου. Εύχομαι σ΄εσένα και σ' όλη την 'κυψέλη' να είστε γερές, δραστήριες και δημιουργικές κι' όποτε έχετε χρόνο να περνατε κι' απο δω!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.